Mmmm, jag med när jag hade häst... och nu står jag här med 794 miljoner hästsaker
Jag har 4 hästar......... som alltid behöver något nytt så jag kan komma till dig och ögonshoppa sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmmm, jag med när jag hade häst... och nu står jag här med 794 miljoner hästsaker
Hahaha, kom till mig och jag ska fylla din bil...Jag har 4 hästar......... som alltid behöver något nytt så jag kan komma till dig och ögonshoppa sen
Hahaha, kom till mig och jag ska fylla din bil...
Det gjorde jag när bror och han fru var hit, hon har häst - tills kära bror hindrade oss från att packa in mer saker, alternativet var att lämna kvar vovven hos oss
KomsikomsiTar lastbilen inklusive chaufför från jobbet
Konstigt sammanträffande förmodligen. Jag har testat promenad, massage, stretch, vätska och magnesium. Samarin har jag aldrig hört kanske hjälper. Ska testa det med tror jag.Hm, jag har PMS som f-n och vadkramp... undrar om det hänger ihop (vilket känns mysko). Vätska, magnesium och Samarin hjälpte inte.
Ja, lite så. "En olycka kommer sällan ensam" och allt det där...Ibland kommer eländet i en hög...
Komsikomsi
Strax dags att laga mat, men åh vad jag vill inte vill bara äta pizza varje dag, men dumma plånboken säger att jag inte får