Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska lägga upp bevis i en dispyt, har läst igenom motståndarens bevisning, det bevisar typ inget alls (ev bevisar det att jag har rätt :p ), jag har gått igenom det här i huvudet i flera veckor, det borde vara aslätt, men min hjärna samarbetar inte alls och har helt glömt hur man formulerar sig. Blir så trött på mig själv att jag inte förberett mig bättre och skrivit ner punkter när jag nu ändå gått igenom det i huvudet så många gånger. Så himla surt om jag skulle förlora bara för att jag fick hjärnsläpp :cautious:
 
Har precis lagt mig. Känns som om den här arbetsveckan varit tusen dagar lång redan. Dags att börja räkna ner till semestern i hopp om att få motivation...
 
Dricker kaffe. Marsvinen har fått sina morgongrönsaker och alla mår som vanligt. Nu är det bara jag som ska ner i normal stressnivå efter drygt tre veckors förhöjd beredskap efter de dubbla operationerna. Jag vill aldrig mer ha två nyopererade marsvin samtidigt. Hoppas jag slipper.
 
16033519098138900464405658650552.webp

Snabbfrukost på Oasen, USÖ innan röntgen B-huset
 
Gick upp 5.30 i morse och tog en kort promenad med den skadade hästen och morgonfodrade. Gjorde sen två smörgåsar och en mugg kaffe och körde till ortopeden. Skulle prova ut mina formgjutna sulor så nu hoppas jag min rygg ska orka slappna av bättre så jag slipper ha så ont. Hemma nu igen efter 16 mil i bilen på morgonen. Nu ska jag jobba och dricka mera kaffe!
 
Jahopp dags att göra iordning sig för dagen.

Idag på eftermiddagen ska jag och en kollega ha möte med en person, som är tänkt ska kunna avlasta oss med lite arbetsuppgifter. Äntligen!

Har varit mycket framotillbaka med detta och speciellt i dessa coronatider är vi extra sårbara ifall något skulle ske. Men nu så har vi fått gensvar, har nog gått ett år iallfall så bättre sent än aldrig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 516
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 998
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 728
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp