Grattis @Philosophia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom att tÀnka pÄ en audition till Sveriges mÀsterkock dÀr det kom in en person som "lagade" typ pulvermos och sÄs pÄ ett liknande sÀtt (dvs en pÄse pulver som blandades med typ mjölk). Tror att köttet/kycklingen var lagat i lite mer kock-anda men juryn fick sig ett gott skratt
Haha ja, den minns jag ocksÄ! Om vi tÀnker pÄ samma?En annan gÄng var det nÄn som serverade pulversÄs och nÄn panerad fisk som hen inte visste vad det var för sort (juryn fick inte heller klarhet i det). Beskedet blev att i en matlagningstÀvling mÄste en laga mat. Jag tycker att det var lite kinkigt ÀndÄ
Fyller Är och firar med gryta och ett Saint Auriol Chatelaine i brist pÄ bÀttre.
JA!! Fick byta pÄslakan faktiskt. Underlakanet gick inte för sonen hade somnat i vÄr sÀng. Men alltsÄ, den hÀr lukten frÄn rester av tvÀtt-/sköljmedel, hur ska dÄ inte personens egna klÀder etc lukta dÄà h, lider med dig! Jag fÄr lite bryt varje gÄng jag glömmer att spola ur facken innan jag tvÀttar (det ska en göra nÀr en stÀdar efter sig, egentligen..) och min tvÀtt plötsligt stinker av parfymerat tvÀttmedel/sköljmedel..blÀ!
Men att Ărebroarna börjar vĂ€rma upp sina hus vid minus 10 var Ă€ndĂ„ nĂ„got otippat
Fyller Är och firar med gryta och ett Saint Auriol Chatelaine i brist pÄ bÀttre.
Stort grattis pÄ födelsedagen!Fyller Är och firar med gryta och ett Saint Auriol Chatelaine i brist pÄ bÀttre.