Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har pratat med chef nr 2 idag, som berättade att hon visst kan säga upp mig i förtid från min tjänst så nu ska hon kolla om jag kan gå redan 1 november :nailbiting:

Får nog förtydliga då det kommer ledsna gubbar, att det är jag som vill säga upp mig och min chef ska kolla om jag kan få slippa uppsägningstid. Det är dock syskonbråk här samtidigt ,så texten blev kort men det visade sig visst bli tokigt här inne :o
 
Senast ändrad:
Bläääää. Äckliga luft och halt som fn i leran i hästarnas hage nerför slänten så jag höll på att sätta mig på arslet minst tre gånger och skrämde ju smått slag på ena hästen...Ooooch så börjar det givetvis regna igen....Meeen men, det behövs ju så är ju bra om än trist att slira i lera....🙃.
 
Jag lämnade in min inlämning igår kväll och det känns så bra att äntligen vara klar! Förra året påbörjade jag ju samma kurs och samma uppgift men av olika anledningar gjorde jag inte lite varje vecka utan väntade till slutet. Sen bestämde vi att jag skulle ta bort hälften av kurserna och så valde jag att ta bort den kursen, eftersom jag redan låg så långt efter. Så nu, ett år senare, är jag klar med inlämningen :D :p
 
Gick för att handla. Undrade varför alla affärerna hade släckt :confused: Såg nu att 28 000 abonnenter är utan el. Nån sitter fast i hissen i mitt hus. 😐
Jaha, ingen tv och inget wi-fi. Vad ska jag gööööra?!
2GB surf och 53% batteri på tfn. 😱 räcker det till kl 19 måntro, då strömmen beräknas vara tillbaka?

Efter detta ska jag nog skaffa en krislåda …

Nu kom det el! Få se om den stannar.
 
Sitter på jobbet och försöker "keep it together" i 20 minuter till innan jag kan lämna webbinariet och gå hem och ringa mamma. Precis innan det började fick jag nämligen ett sms från henne där det står att mormor blivit dålig, slutat äta, inte är kontaktbar och att sjuksköterskan på boendet inte tror att hon har långt kvar.

Det vore väl bara toppen på 2020 om nu mormor dessutom skulle gå och dö, sisådär 6 veckor efter att farmor gick bort. Jävla skitår.

Har ont i hela bröstet och var tvungen att skriva av mig någonstans.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 515
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 998
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 727
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp