Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp. Tänkte sanera mig själv men kör 1700-tals inspirerad hygien dvs bytte om och sprayade på lite parfym 😅
Ska ut och käka middag med några kompisar så är ändå inte nobelfesten direkt. Hittade dock en fin klänning i garderoben som jag inte använt. Känner mig en aning ljuv men ska kombinera med sneakers.

Satt och tänkte idag att jag ju blir arbetslös nu i höst. Mamma har tjatat på mig konstant att jag måste söka jobb hit och dit. Jag känner mig nästan orimligt lugn. Jag tänker fan njuta av att vara arbetslös, iaf ett halvår.
Äh, du är ju egen företagare. ;)
 
Äh, du är ju egen företagare. ;)

Mmmm haha låter sjukt corporate 🤓

B9E7089E-11D6-469F-9238-DCCEC4BB8CE1.webp
 
Jahapp. Tänkte sanera mig själv men kör 1700-tals inspirerad hygien dvs bytte om och sprayade på lite parfym 😅
Ska ut och käka middag med några kompisar så är ändå inte nobelfesten direkt. Hittade dock en fin klänning i garderoben som jag inte använt. Känner mig en aning ljuv men ska kombinera med sneakers.

Satt och tänkte idag att jag ju blir arbetslös nu i höst. Mamma har tjatat på mig konstant att jag måste söka jobb hit och dit. Jag känner mig nästan orimligt lugn. Jag tänker fan njuta av att vara arbetslös, iaf ett halvår.

Du är en adelsdam vid solkungens hov i Frankrike :love:
 
Jahapp. Tänkte sanera mig själv men kör 1700-tals inspirerad hygien dvs bytte om och sprayade på lite parfym 😅
Ska ut och käka middag med några kompisar så är ändå inte nobelfesten direkt. Hittade dock en fin klänning i garderoben som jag inte använt. Känner mig en aning ljuv men ska kombinera med sneakers.

Satt och tänkte idag att jag ju blir arbetslös nu i höst. Mamma har tjatat på mig konstant att jag måste söka jobb hit och dit. Jag känner mig nästan orimligt lugn. Jag tänker fan njuta av att vara arbetslös, iaf ett halvår.
Behöver bild på din outfit sen!

Jag sitter i bikini i solen med en bok och ett glas vin. Sommaren är fan livet! 🍷
 
Att inte tvätta sig i princip på några månader - lite blask i ett fat - och hovdräkter puh. Sedan var det mode med ett naket bröst, ibland två och målade bröstvårtor. Vissa med en liten guldkedja man kunde hänga smycken i. Så en @tornblomma som inte hunnit duscha spelade definitivt ingen roll. Däremot skulle det bli sensation här och nu om du målade dina bröstvårtor och visade upp dem. Gärna med en liten pärla hängande från dem. :D

1596727555417.webp


Françoise-Athénaïs de Rochechouart, marquise de Montespan (Louis maitresse-en-titre)
 
4 dagar kvar innan det är dags för allvaret igen
Smygstartar med att städa skrivbordet hemma och fortsätta fila på planeringen som jag gjorde innan sommarlovet.
Vi kommer ju arbeta mer med den nästa vecka men bara grunden är klar så
Förra hösten var jag ju ny på jobbet så det tog halva hösten innan vi var klara.
Känns stabilt att vara så pass klar med den nu.
 
Tycker flugorna här är ovanligt speedade nu? Det brukar ju gå att ha ihjäl ett gäng när de sätter sig i fönstren eller på någon hyggligt plan yta. Ofta har de varit så tröga så man kan slå dem i flykten till och med.

Men de som är inne nu verkar vara av någon ultraflygsort som bara kör runt runt i racerfart med tvära kast hit och dit huuuur länge som helst, upp i taket, ner vid golvet, in i en ruta och sedan åt andra hållet och upp i taket igen på en kvarts sekund. Får vänta ut dem flera minuter för att de ska ge ett hyggligt slagläge. :cautious:
Dammsugare. :up:
 
Vi med. Enkelt lösning. Stäng dörren. Men jag älskar att ha dörren öppen sommartid. Så jag står ut med en miljon flugor! :laugh:
Samma här. Jag blir knäpp av stängd dörr på sommaren :laugh:
Nätdörr/flugnät! Jag älskar också att ha dörren öppen! Sen höll dock inte den nätdörren jag hade köpt för en Ville i full fart som skulle in, men det finns nog bättre. 😂
 
Nätdörr/flugnät! Jag älskar också att ha dörren öppen! Sen höll dock inte den nätdörren jag hade köpt för en Ville i full fart som skulle in, men det finns nog bättre. 😂
Jag har en nätdörr i sovrummet, ut på balkongen. Den är fruktansvärt dålig, man ska typ tejpa upp den, men den fungerar om INGEN RÖR DEN. Så jag orkar inte ordna en till ytterdörren :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 406
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 158
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp