Sitter ute med en kopp kaffe och förundras över att det tog lite drygt 6 veckor av semestern att slappna av. Men nu känner jag mig iallafall ledig och avslappnad. 3,5 dagar kvar innan jobbet börjar igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, du är ju egen företagare.Jahapp. Tänkte sanera mig själv men kör 1700-tals inspirerad hygien dvs bytte om och sprayade på lite parfym
Ska ut och käka middag med några kompisar så är ändå inte nobelfesten direkt. Hittade dock en fin klänning i garderoben som jag inte använt. Känner mig en aning ljuv men ska kombinera med sneakers.
Satt och tänkte idag att jag ju blir arbetslös nu i höst. Mamma har tjatat på mig konstant att jag måste söka jobb hit och dit. Jag känner mig nästan orimligt lugn. Jag tänker fan njuta av att vara arbetslös, iaf ett halvår.
Äh, du är ju egen företagare.
Jahapp. Tänkte sanera mig själv men kör 1700-tals inspirerad hygien dvs bytte om och sprayade på lite parfym
Ska ut och käka middag med några kompisar så är ändå inte nobelfesten direkt. Hittade dock en fin klänning i garderoben som jag inte använt. Känner mig en aning ljuv men ska kombinera med sneakers.
Satt och tänkte idag att jag ju blir arbetslös nu i höst. Mamma har tjatat på mig konstant att jag måste söka jobb hit och dit. Jag känner mig nästan orimligt lugn. Jag tänker fan njuta av att vara arbetslös, iaf ett halvår.
Du är en adelsdam vid solkungens hov i Frankrike
Tja, nu tror jag ju att det tar ytterligare några månader av dusch utbytt mot parfym för att du ska bli lika inpyrt skitig som man var på 1700-talet . Jag föreställer mig att det det bara KRÖP av loppor och löss under kjolar och peruker.....Jahapp. Tänkte sanera mig själv men kör 1700-tals inspirerad hygien dvs bytte om och sprayade på lite parfym
Behöver bild på din outfit sen!Jahapp. Tänkte sanera mig själv men kör 1700-tals inspirerad hygien dvs bytte om och sprayade på lite parfym
Dammsugare.Tycker flugorna här är ovanligt speedade nu? Det brukar ju gå att ha ihjäl ett gäng när de sätter sig i fönstren eller på någon hyggligt plan yta. Ofta har de varit så tröga så man kan slå dem i flykten till och med.
Men de som är inne nu verkar vara av någon ultraflygsort som bara kör runt runt i racerfart med tvära kast hit och dit huuuur länge som helst, upp i taket, ner vid golvet, in i en ruta och sedan åt andra hållet och upp i taket igen på en kvarts sekund. Får vänta ut dem flera minuter för att de ska ge ett hyggligt slagläge.
Vi med. Enkelt lösning. Stäng dörren. Men jag älskar att ha dörren öppen sommartid. Så jag står ut med en miljon flugor!
Nätdörr/flugnät! Jag älskar också att ha dörren öppen! Sen höll dock inte den nätdörren jag hade köpt för en Ville i full fart som skulle in, men det finns nog bättre.Samma här. Jag blir knäpp av stängd dörr på sommaren
Jag har en nätdörr i sovrummet, ut på balkongen. Den är fruktansvärt dålig, man ska typ tejpa upp den, men den fungerar om INGEN RÖR DEN. Så jag orkar inte ordna en till ytterdörrenNätdörr/flugnät! Jag älskar också att ha dörren öppen! Sen höll dock inte den nätdörren jag hade köpt för en Ville i full fart som skulle in, men det finns nog bättre.
Vi med. Enkelt lösning. Stäng dörren. Men jag älskar att ha dörren öppen sommartid. Så jag står ut med en miljon flugor!