Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på en av världens sämsta filmer...

Charlies änglar... på riktigt. Hur har skådespelarna gått med på detta? Sharknado framstår som värsta kvalitetsfilmen

Jag antar att det är filmen då inte den gamla tv-serien som är lite kult när man ändå inser att liiiite har världen förändrats i sin kvinnosyn.
 
Var ju som sagt jättevarmt ikväll så jag och stallkompisen bestämde oss för att rida en lugn sväng barbacka i skogen förutom ett par travhopp över ett träd och en liten,liten galopp på ett fält skrittade vi och bara njöt av stunden😍 hästarna verkade mer pigga i hettan 😅.
 
Nätdörr/flugnät! Jag älskar också att ha dörren öppen! Sen höll dock inte den nätdörren jag hade köpt för en Ville i full fart som skulle in, men det finns nog bättre. 😂

Miss Mandy sprang rakt igenom "lanain" (natet som sitter runt hela poolen). Flera ganger. Jag skyller fortfarande pa att "hon var ung da":angel:

Kaffe är inte smart vid denna tiden på kvällen, men jag behöver något som piggar upp. Chokladbollar med MYCKET kaffe- och kakaosmak känns som ett bra alternativ..... :D

Och NU gar jag och gor chokladbollar!
 
Tja, nu tror jag ju att det tar ytterligare några månader av dusch utbytt mot parfym för att du ska bli lika inpyrt skitig som man var på 1700-talet ;) . Jag föreställer mig att det det bara KRÖP av loppor och löss under kjolar och peruker..... :nailbiting: :wtf:

Fast nej, dom var inte alls inpyrt skitiga. Man tvättade sig och man använde puder och pomade för håret. Särken hade man närmast kroppen, för att skydda kläderna från kroppsvätskor, samt att linnetyget höll kroppen mer ren.
 
Blev helt plötsligt jättepepp på att sy vinterkläder till chihuahuan. :laugh: Inte riktigt dags, men nästan!

Har bestämt mig för att göra ett halsband till svärmor imorgon, de är här på besök över helgen så det blir första gången de träffar vavvan dessutom! Så kul :love:
Som jag igår, köpte några saker som blir bra till barnets adventskalender. Ute i god tid :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 407
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 158
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp