Sådär...pratat med chefen, hon ska prata med lönerapportörn, så är förhoppningen att jag kan få mina arbetstider (25 %) snarast så jag vet hur jag ska jobba
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag! Kan jag komma och pusta ut lite i ditt stall?Vilka här inne är genomsvettiga?!
Efter att ha varit ute i tre timmar kändes det väldigt skönt att öppna stalldörren där var det endast 21 grader!
Vilka här inne är genomsvettiga?!
Efter att ha varit ute i tre timmar kändes det väldigt skönt att öppna stalldörren där var det endast 21 grader!
Vilka här inne är genomsvettiga?!
Hehe återkom efter ridningenInte jag! Sitter uppe på kontoret med långbyxor och fleecetröja och har lagom temp Men kommer antagligen smälta bort efter lunch. Ska ut och rida på rasten.
Inte jag! Sitter uppe på kontoret med långbyxor och fleecetröja och har lagom temp Men kommer antagligen smälta bort efter lunch. Ska ut och rida på rasten.
Är det för att du är utbränd som ditt schema ser ut så?Börjar med en dryg timme på måndag, sen är det 2 timmar/arbetspass. 6-dagars vecka med 25%, enbart dagturer då det inte funkar att jobba 25% på kvällarna.
Rider du med säkerhetsväst?! Jag gör det och smälter med den; hela t-shirten är dranksur när det är över 20 grader .
Nej det gör jag inte men gjorde förr så vet hur det känns Dottern ridet med väst och brukar vara bra svettig en sån här dag.
Är det för att du är utbränd som ditt schema ser ut så?