Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte läsa ett tag men har sån där dryg-ångest som bubblar omkring och gör det omöjligt att koncentrera sig :down: Och både hundar och hästar är helt slut i värmen (32 grader när jag kollade för en liten stund sedan) så de vill inte hitta på nåt med sin matte :cautious:
 
Jag och min bror diskuterar olika privilegium och lyx-saker som internet, mamma och pappa som gör X och Y för en mm. Min bror "det är nya tider nu, det är inte samma som när du växte upp. Godisklubba, det ÄR nya tider nu, det var inte så när du växte upp, DU FÖRSTÅR INTE! Jag vet, för jag växer upp nu!"
Jag "hur gammal tror du att jag är egentligen?"
Min bror "jag vet inte men du agerar som att du är en dinosaurie"

Han är 13, jag är 17 :rofl: :cautious:
 
Har bestämt mig för att inte handla idag (tog bara några timmar att komma fram till det...)
Imorgon har jag ändå vägarna förbi lilla butiken här på vischan så tar en snabb svängom där inne istället ✌️✌️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 408
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 166
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp