Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det jobbigt igen :down:
Bestämde ju att hästarna får vila idag pga värmen, och hundarna har fått bada och simma istället för förmiddagspromenaden i skogen. Det innebär alltså vila även för mig = känner att det är "onödigt" att äta lunch eftersom jag inte rör på mig nåt, "kommer gå upp i vikt igen" osv :cautious: Så vet att jag borde men har absolut ingen lust, tror inte det blir nån lunch.
Inte blir det bättre heller av att jag pga värmen vill ha lite kläder = både jag och andra ser mer av min kropp = känns jobbigare.

Blääää. Ge mig tio grader kallt och snöstorm tack :meh:
 
Nu är det jobbigt igen :down:
Bestämde ju att hästarna får vila idag pga värmen, och hundarna har fått bada och simma istället för förmiddagspromenaden i skogen. Det innebär alltså vila även för mig = känner att det är "onödigt" att äta lunch eftersom jag inte rör på mig nåt, "kommer gå upp i vikt igen" osv :cautious: Så vet att jag borde men har absolut ingen lust, tror inte det blir nån lunch.
Inte blir det bättre heller av att jag pga värmen vill ha lite kläder = både jag och andra ser mer av min kropp = känns jobbigare.

Blääää. Ge mig tio grader kallt och snöstorm tack :meh:

Mat behöver man oavsett!!! :).
 
Nu är det jobbigt igen :down:
Bestämde ju att hästarna får vila idag pga värmen, och hundarna har fått bada och simma istället för förmiddagspromenaden i skogen. Det innebär alltså vila även för mig = känner att det är "onödigt" att äta lunch eftersom jag inte rör på mig nåt, "kommer gå upp i vikt igen" osv :cautious: Så vet att jag borde men har absolut ingen lust, tror inte det blir nån lunch.
Inte blir det bättre heller av att jag pga värmen vill ha lite kläder = både jag och andra ser mer av min kropp = känns jobbigare.

Blääää. Ge mig tio grader kallt och snöstorm tack :meh:

Ät något även om det inte blir så mycket.
 
Ja egentligen vet jag ju det men kan ändå inte få bort känslan att jag kommer äta för mycket i förhållande till aktivitet om jag äter "normalt" fast jag inte gör nåt, och så går jag upp i vikt osv.
Det är bra att du skriver här och inte döljeer det.

Men du behöver hjälp! Du svälter dig och det tjocka du ser i spegeln är vad din sjuka hjärna visar.
Detta håller inte i längden.

Din sjukdom pratar. Den ljuger. Sök hjälp.
 
Nu är det jobbigt igen :down:
Bestämde ju att hästarna får vila idag pga värmen, och hundarna har fått bada och simma istället för förmiddagspromenaden i skogen. Det innebär alltså vila även för mig = känner att det är "onödigt" att äta lunch eftersom jag inte rör på mig nåt, "kommer gå upp i vikt igen" osv :cautious: Så vet att jag borde men har absolut ingen lust, tror inte det blir nån lunch.
Inte blir det bättre heller av att jag pga värmen vill ha lite kläder = både jag och andra ser mer av min kropp = känns jobbigare.

Blääää. Ge mig tio grader kallt och snöstorm tack :meh:
Kroppen har en massa aktivitet för sig hela tiden. Den behöver näring för att sköta allt detta, även om du inte tycker att du gör någonting.
 
Det var kaos på jobbet igår då vi hade en massa mediciner som, om dom inte blev klara igår, skulle ta slut och ej finnas tillgängliga för kunder. Så erbjöd mig att jobba över tills dom blev klara. Fick en betald ledig dag som tack idag + övertid. Min chef är skitbra. :love:


Kom hem vid 2 i natt, så har precis klivit upp och dricker kaffe. Vill inte gå ut pga varmt.
 
Har fått en idé om att klippa mig kort igen. Haft kort hår tidigare men det är ett antal år sen nu, men är lite sugen igen.
typ såhär; vänstra bilden är dagens hårlängd - de andra två är fortfarande dagens hår men längderna bortfästa och ungefärlig frisyr jag skulle klippa. Hm, får fundera lite till.

Foto 2020-07-15 14 08 15.webp
 
Har fått en idé om att klippa mig kort igen. Haft kort hår tidigare men det är ett antal år sen nu, men är lite sugen igen.
typ såhär; vänstra bilden är dagens hårlängd - de andra två är fortfarande dagens hår men längderna bortfästa och ungefärlig frisyr jag skulle klippa. Hm, får fundera lite till.

Visa bifogad fil 55363

Jag tycker du passar i vilket som men det växer ju ut så varför inte kapa lite om du känner för det? Av de kortare tycker jag mitten är snyggast :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 408
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 163
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp