Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger ute under ett träd och lyssnar på sommarpratare. Mys!
Imorgon ska jag och en vän till skulpturparken Pilane. Längtar!
20200807_143400.webp
 
Har ont i huvudet och känner mig konstig, misstänker att det är för att jag inte är van med värmen och har druckit för dåligt :crazy: Så nu tänker jag ta en resorb och sen vila en stund, och lyssna på nån true crime-podd (tips på bra sådana?)
 
Misslyckad dag. Skulle till IT synpedagogen och hoppade på fel tåg åt fel håll. Nej jag vet inte hur det skedde, sedan gick jag vilse på Fleminggatan och var på väg åt fel håll innan jag märkte det. Huset ligger bara precis vid uppgången till T-banan. Hos IT pedagogen hade vi iofs bra diskussion, han förstod problematiken men kunde inte göra så mycket. Däremot föreslog han en sak som gör att man kan läsa från böcker till datorskärm direkt. Mycket intressant. Sedan föreslog han vit käpp! Jag är inte synskadad. Jag ser inte så dåligt i procent. Ja, konstaterande också att jag måste sitta rätt - det får nog bli ett nytt skrivbord ändå.

På vägen hem blev det en sushi. Om jag ändå blir blind så kan jag lika gärna äta vad jag vill. Jag trotsig femåring idag? No shit.
 
Nu är jag mätt.
Jävla skitmedicinen jag upptäckte var slut, trodde jag hade koll på att jag hade hemma, ger mig huvudvärk.
Det kommer på måndag som tur är.
Inte smart när man äter en rätt hög dos.
Och jag som hade lite pengar innan behöver också ta ut levaxin insåg jag.
Fan alltså.
Det är 3 veckor till lön eller nåt sånt..har nu 400 kr kva
 
Hade tänkt ha oxfilé och pommes till middag idag men har inte lyckats få ugnsplåten som ligger inne hos hyresvärden så jag funderar på hur jag ska göra med pommesen nu när jag har bara en stekpanna.. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 408
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 166
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp