Kanske ska baka något? Kunde vara gott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir blåbärspaj till kvällsmat här, bestämde vi precis.....Kanske ska baka något? Kunde vara gott.
Sambons bil från 80-talet har både AC och elhissarHehe jag pendlade under flera år och passerade Stockholm. Ingen AC eller andra nymodigheter bil från 1990-talet ✌✌✌
Det finns chokladbars i olika smaker, glass och nåt mer. Glutenfritt och innehåller lite/inget vitt socker. Apotea har många olika, finns även på Ica, Willys, Coop, 7eleven. Min favorit är protein n’ caramel bar.Nicks vad är det?
BlöjorVill gå hem nu. Men jag måste sitta här och glo i 30 minuter till. Ska försöka hitta någon kasse jag kan bära alla blöjorna i.
Jag gissar på ett amerikanskt märkeSambons bil från 80-talet har både AC och elhissar
JappJag gissar på ett amerikanskt märke
Hittade massa oöppnade paket med blöjor kvarglömda i ett skåp, så jag ska ge dem till kvinnojourenBlöjor
Det funkar säkert att steka dem i stekpanna också.Hade tänkt ha oxfilé och pommes till middag idag men har inte lyckats få ugnsplåten som ligger inne hos hyresvärden så jag funderar på hur jag ska göra med pommesen nu när jag har bara en stekpanna..