athena_arabians
Trådstartare
Så, röjningen av djungeln klar Jag har gräs överallt, tom under BH:n
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där hittar jag små stickiga höbitar ibland - när jag sitter på jobbet. Inte så sällan upptäcker jag små höstrån i håret också, när jag redan har varit på jobbet i flera timmar......Så, röjningen av djungeln klar Jag har gräs överallt, tom under BH:n
Sitter och trycker i mig frukost. Kunde knappt sova inatt pga ögoninflammationen... Ena ögat rann, rann och rann ännu mer någon gång mitt under natten och det lugnade sig inte förrän jag klädde på mig och gick ett varv runt huset. Får se hur jobbet fungerar idag...
Detta låter inte bra. Var det samtidigt som du red som du tänkte så?Jag vet inte om jag vågar skriva det här egentligen, känns som att jag eventuellt håller på att bli knäpp på riktigt
Lyckades rida iväg precis innan himlen öppnade sig och jag och hästen fick världens störtskur över oss exakt hela ridturen (som blev förkortad till bara hälften pga vädret). Jag tycker inte om regn, men alltså, tankarna som började bubbla upp i mitt huvud??
Jag satt på fullt allvar och fick alldeles nattsvarta tankar om självmord, "allt suger och är meningslöst", "det vore bättre att vara död" osv. Tankar jag inte haft i den omfattningen (eller ens nära) på ganska precis tre år. Jag vet liksom inte varifrån de kom ens, eller varför? Pga fucking REGN?!?
Nu har jag iallafall bytt om till torra kläder och ska hitta på nåt att äta, tack och lov känns det inte lika nattsvart längre
Detta låter inte bra. Var det samtidigt som du red som du tänkte så?