Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo helst. Hade en liten variant men för mycket molnBehöver man inte kikare eller något för att se den? Tycker mig ha läst nånstans att den inte går att se med blotta ögat
Tur det är sommar ändå! Jobbigare att vara utan varmvatten vintertid. BurrJag har nyss fått hem min nya varmvattenberedare, nu är det två veckor kvar tills hantverkarens semester är slut och jag vet inte när jag får varmvatten igen.
Men beredaren har äntligen kommit.
Det finns ju badhus även på vintern, jag kan alltid duscha hos grannen eller på jobbet med om jag vill. Lite jobbigt att tvätta håret hemma men jag kan tvätta av mig med värmt vatten och tvättlapp om det kniper.Tur det är sommar ändå! Jobbigare att vara utan varmvatten vintertid. Burr
Äsch, jag glömde totalt bort det. Nu är det bara 7000 år till nästa gång.Jo helst. Hade en liten variant men för mycket moln
Den som väntar på något gott...Äsch, jag glömde totalt bort det. Nu är det bara 7000 år till nästa gång.
Beroende på vad ögoninflammationen beror på kan det kanske var aktuellt med behandling? Tror att barn ofta får ögonsalva utskrivet. Du kanske skulle höra med vården?
Jag var på apotek igår för att jaga receptfritt alternativ. Det gick inte att få tag på något... Ska göra nytt försök på annat apotek idag.Skaffa ögonsalva så går det över ganska snabbt! Jag får lite lätt panik när jag får ögoninflammation och ögonlocken liksom fastnar när jag sover.
Idag far vi iväg på spa!