Suttit och tittat på videos och konstaterar att jag inte tål min egen röst så fått ha på ljudlöst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar verkligen varför man låter så annorlunda? Är det så man låter....på riktigt ?!?!Suttit och tittat på videos och konstaterar att jag inte tål min egen röst så fått ha på ljudlöst
Eller hur! SkrämmandeUndrar verkligen varför man låter så annorlunda? Är det så man låter....på riktigt ?!?!
Jadu. Det var något om hur ljudvågorna uppfattas annorlunda när de kommer innifrån en själv.Undrar verkligen varför man låter så annorlunda? Är det så man låter....på riktigt ?!?!
Tysken verkar riktigt läskig men polacken kan jag sympatisera med. Det är lättare att förstå någon som flyr för att få behålla sin katt än en kille som skadat sin tjej med pil och båge.Ännu mer Rambovarning
Jag låter så himla dum. Nästan som om jag hade talfel (enligt mig).Jadu. Det var något om hur ljudvågorna uppfattas annorlunda när de kommer innifrån en själv.
Jag låter så gnällig på videos så man bara HÅLL TRUTEN
Men men att vara tyst är inte riktigt min grej heller...
+1 på den! Jag låter också så dryg och gnälligJadu. Det var något om hur ljudvågorna uppfattas annorlunda när de kommer innifrån en själv.
Jag låter så gnällig på videos så man bara HÅLL TRUTEN
Men men att vara tyst är inte riktigt min grej heller...
Jag låter så himla dum. Nästan som om jag hade talfel (enligt mig).
+1 på den! Jag låter också så dryg och gnällig
Jag har beslutsångest. Ska jag kvällsfika med
a) kakor
b) tårta
c) glass
d) godis?
(Har haft födelsedagsfirande - inte min - och har därför massa sånt här att välja på )
Måste du välja?
Smörgåsbord, har du väl hört talas om ? Lite av varje.....Måste och måste Nä men jag vill nog inte ha ALLT