Äter lite olika ostar och dricker rött
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det regnade in på min kudde
Öppet fönster, men, det är fönster på 120×120 cm som öppnas genom att överkanten lutas 1 dm inåt. Då regnar det rätt rejält om det regnar in!Antingen har du enormt luftiga väggar eller så var fönstret öppet
Ja, så kostar väl ungefär en billig dammsugare här också. Sådana som jag brukar köpa med andra ord.... Visst är det irriterande med högljudda dammsugare, men bara de suger effektivt så brukar jag inte bry mig så mycket. Man får städa fort helt enkelt.....
Och jag som tänkte aha en till som sover utomhusÖppet fönster, men, det är fönster på 120×120 cm som öppnas genom att överkanten lutas 1 dm inåt. Då regnar det rätt rejält om det regnar in!
Jag vet. Jag har gått igenom samma med amerikansk examen.Har jag sagt hur mycket jag avskyr hela den svenska akademiska byråkratin? Jag avskyr den. Varenda gång samma sak, problem med utländska akademiska studier. Och vi pratar om universitetsexamen från England
Jäklar vilket kaos i mataffären..... Jag träffade min bror med familj som konstaterade samma som jag, dvs att folk HELT tycks ha glömt corona.
Legat på psyk några dagar men kom hem igår efter mycket om och men. Varit på psyk i morse och hämtade medicin. Behöver bara hämta två gånger i veckan nu istället för varje dag.
Ser fram emot imorgon då jag och mamma ska på spa på Marstrand. Till och med köpt nya badkläder för det.
Skippar att gå och handla idag, vägrar trängas med människor i onödan. Får göra det tidigt imorgon istället eftersom jag kan göra det.