Ligger i sängen och borde sova, semestern är slut och imorgon är det dags för jobb igen
Semestern är slut för mig också men börjar på onsdag igen. Och sedan på tisdag nästa vecka igen. Snart dags att sova. Och vakna om 7.5 timmar +\- 10 minuter....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger i sängen och borde sova, semestern är slut och imorgon är det dags för jobb igen
Kommit hem från jobbet, sitter på verandan med ett vlförtjänt glas vin.
Sambon var ledig idag så han var på mission att åka och registrera vår nya bil samt plockade upp en beställning på vägen hem. En ny dammsugare. Är inte nöjd.
Jag vet inte vad en dammsugare i Sverige kostar idag men denna gick på motsvarande ca 520 sek. Så man kanske inte kan förvänta sig för mycket.
Den låter så j-a högt.... jaja vi ska ju bara ha den några månader så det får duga...
Kommit hem från jobbet, sitter på verandan med ett vlförtjänt glas vin.
Sambon var ledig idag så han var på mission att åka och registrera vår nya bil samt plockade upp en beställning på vägen hem. En ny dammsugare. Är inte nöjd.
Jag vet inte vad en dammsugare i Sverige kostar idag men denna gick på motsvarande ca 520 sek. Så man kanske inte kan förvänta sig för mycket.
Den låter så j-a högt.... jaja vi ska ju bara ha den några månader så det får duga...
Men åh, så vackert!
Ja, så kostar väl ungefär en billig dammsugare här också. Sådana som jag brukar köpa med andra ord.... Visst är det irriterande med högljudda dammsugare, men bara de suger effektivt så brukar jag inte bry mig så mycket. Man får städa fort helt enkelt.....Kommit hem från jobbet, sitter på verandan med ett vlförtjänt glas vin.
Blä..... Tråkgöra... Jag måste också skrapa - och måla - min veranda. Men jag hoppas på lite bättre väder. Inte kul att måla när det regnar till och från....som det har gjort varje dag hittills på min semester.....Måste skrapa färg massvis med färg på veranda Alltså det är så mycket färg ett lager orange ett lager brunt ett lager grönt och ett tjockt tjockt lager vitt Och så snickarglädjen där är det om möjligt ännu tjockare lager
skrapandet tar verkligen en halv evighet det är förbaskat svårt att komma åt har även en balk i själva taket som måste skrapas jobba med armarna ovanför axlarna är skitjobbigtBlä..... Tråkgöra... Jag måste också skrapa - och måla - min veranda. Men jag hoppas på lite bättre väder. Inte kul att måla när det regnar till och från....som det har gjort varje dag hittills på min semester.....
Men åh, så vackert!