@athena_arabians är geolog, hon gräver säkert efter spännande berg... och kommer det fram något spännande finns inte tid att fylla i groparnaVafan, ännu fler?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians är geolog, hon gräver säkert efter spännande berg... och kommer det fram något spännande finns inte tid att fylla i groparnaVafan, ännu fler?!
Och när ridregnrocken väl har kommit kommer det vara uppehåll varje dag tills att du lagt undan den på något "smart ställe" som du givetvis glömt bort till nästa gång det regnar*Lägger mig platt för det här skitvädret och klickar hem en ridregnrock*
Helt vanlig felsökning och reparation med andra ord.
Och när ridregnrocken väl har kommit kommer det vara uppehåll varje dag tills att du lagt undan den på något "smart ställe" som du givetvis glömt bort till nästa gång det regnar
Sorry, kände mig bara tvungen
Fy på dig, det låter ju helt drömmigt *vinkar farväl till kläder som passar*
Jag brukar köra med norsk reset på datorn och telefonen
I min värld brukar det innebära att man stänger av genom att ta ur batteriet.Vad ar "Norsk reset"?
Nu ar klockan 9:30 am och det ar dags att stiga in i duschen innan jag plockar ihop alla mina "prylar" (macbook, ipad, iphone, och iwatch) och aker till sonen "Mr. Software Architect" och far lite nya grejor installerat och resten lite "stadat" och fixat.
Vad ar "Norsk reset"?
Gäller det en tv skrivare eller stationär dator drar man ut sladdenVad ar "Norsk reset"?