Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bullar på jäsning. Får vänta 1,5 timme på dem
20200712_131830.webp
 
Väntar på uppehåll så jag kan ta en joggingtur till stallet med hörlurarna på. Bara man kommer dit liksom. Hästarna är inne och väntar så det är bara att borsta av och sela på. Då är det skitsamma om det regnar för då går ju allt på automatik sen och hem vill man ju alltid sen. Att kliva ur sängen och springa de där 1.7 kilometerna är dock motigt i spöregn!
 
Väntar på en köttfärslimpa. Igår gjorde jag en riktigt god potatissallad (tyckte jag, maken var liter mer tveksam) med svarta linser, majs och en dressing på citron, honung och olja. Den äter vi till idag tänkte jag.

Sitter och skriver på Boken. Det är lite svårt just nu, men jag tror att det beror på att jag nu går in i den kritiska del av boken som berättelsen hittills har lett fram till. Lite prestationsångest är lätt att få.....men det är bara att försöka fortsätta skriva!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 081
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 702
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 154
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp