Låter vettigt. Jag köpte ju precis muck boots. Känns som "beach wear 2020".......*Lägger mig platt för det här skitvädret och klickar hem en ridregnrock*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter vettigt. Jag köpte ju precis muck boots. Känns som "beach wear 2020".......*Lägger mig platt för det här skitvädret och klickar hem en ridregnrock*
Låter vettigt. Jag köpte ju precis muck boots. Känns som "beach wear 2020".......
Åkgräsklipparen ville inte starta helt död men jag pillade lite här och pillade lite där så nu går den igen
Men jag har ingen aning om vad jag gjorde
Åkgräsklipparen ville inte starta helt död men jag pillade lite här och pillade lite där så nu går den igen
Men jag har ingen aning om vad jag gjorde
Men åh vilken gullig!
Ja hon är otroligt söt Welsh mountain riktigt bra val att gå från arab till denna. En del av mig tänker ibland att ja, man kanske ska skaffa en till sån där och köra par men risken är att jag kanske blir singel då på köpetMen åh vilken gullig!
Vi blev oförhappandes med welsh mountain en gång. Det var alldeles underbart. Ett par oförglömliga år.Ja hon är otroligt söt Welsh mountain riktigt bra val att gå från arab till denna. En del av mig tänker ibland att ja, man kanske ska skaffa en till sån där och köra par men risken är att jag kanske blir singel då på köpet
Ja men jag är väldigt mycket snabbare än en verkstadHelt vanlig felsökning och reparation med andra ord.
Klippt häckjäveln. Tror jag eventuellt hatar villaliv?? Ska vara tillbaks i stan inom tre år sanna mina ord, nu blir det en öl