Var det första gången eller har det hänt tidigare?
Hur går det med sömnen nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det med sömnen nu?
Alltså, jag har haft mycket självmordstankar osv förr, men det var som sagt flera år sedan. Det kunde komma "vågor" av starka negativa tankar då också har jag för mig, men svårt att komma ihåg såhär i efterhand.
Sömnen, well, det har gått lite bättre men i natt sov jag sämre igen av nån anledning
Alltså, jag har haft mycket självmordstankar osv förr, men det var som sagt flera år sedan. Det kunde komma "vågor" av starka negativa tankar då också har jag för mig, men svårt att komma ihåg såhär i efterhand.
Sömnen, well, det har gått lite bättre men i natt sov jag sämre igen av nån anledning
Kanske kan du få hjälp av vården? Ju snabbare man tar tag i det desto bättre.
Hoppas det vänder!
Jag har nu semester. Den första på två år och den andra på fem år
Det ösregnar och ska så göra även i morgon så jag tänker bara slappa, sova, ligga och läsa.
Nästa vecka blir det MC-semester....om vädret är hyffsat.
Jag blev nyfiken och googlade. Ja, det verkar vara så att öppnad tomatpuré på burk inte håller längre än så. Frysa in, kanske ?Men va f.....
Jag brukar köpa tomatpure på tub. Men så såg jag pure på burk.
Köpte och har tagit ett par matskedar. Idag ser jag burken i kylskåpet och den är vit av mögel.
Har inte haft den mer än nån vecka.
Men va f.....
Jag brukar köpa tomatpure på tub. Men så såg jag pure på burk.
Köpte och har tagit ett par matskedar. Idag ser jag burken i kylskåpet och den är vit av mögel.
Har inte haft den mer än nån vecka.