Det blev en oblyg mojito nu till lunchGo morgon! Får jag föreslå ett glas vin till ”frukost”? Du behöver komma ikapp lite tror jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev en oblyg mojito nu till lunchGo morgon! Får jag föreslå ett glas vin till ”frukost”? Du behöver komma ikapp lite tror jag
Det gör kylteknik från 1800-talet, i form av tjocka stenväggar, också Hos oss blir det aldrig mer än 22-23 grader inne oavsett hur varmt det är ute, så skönt! Fast hade vi bott på översta våningen hade det nog varit lite svettigt de senaste dagarna trots allt...
Jamen jag säger ju det, 1800-talet is da shit!Gamla svenska hemman från 1800-talet med tjocka väggar funkar rätt bra också... Jag släpper in kylig luft under natten och stänger sedan till, då hålls temperaturen nere under större delen av dagen iaf
Tills man får lårskav och då är kjol långt ifrån skönt! Jag kan bli orimligt störd över alla klädkoder på golfen trots att jag inte ens spelar själv. Kompisen blev förbannad på en bana utomlands där hon inte fick spela i jeans men regnbyxor gick bra. Men hon spelar normalt i shorts eller "byxkjol" när hon spelar.Har letat efter bra golfkläder sen jag började spela förra sommaren och undvikit att diskutera de små fåniga golfkjolarna. Undrade när sambon skulle säga nåt om dem, och väntade mig både önskemål och någon kommentar om att det är hett. Så igår, tillslut, så kom den. ”Du ser den där vita kjolen som tjejen där borta har?”, jag svarade ja och väntade med spänning på vad som skulle komma härnäst. ”De ser så sjukt sköna ut när det är såhär varmt. Jag har alltid varit sjukt avundsjuk, shorts är sjukt varmt!”
Jag föreslog att han skulle köpa en och börja spela i men han var inte helt bekväm med tanken.
Har letat efter bra golfkläder sen jag började spela förra sommaren och undvikit att diskutera de små fåniga golfkjolarna. Undrade när sambon skulle säga nåt om dem, och väntade mig både önskemål och någon kommentar om att det är hett. Så igår, tillslut, så kom den. ”Du ser den där vita kjolen som tjejen där borta har?”, jag svarade ja och väntade med spänning på vad som skulle komma härnäst. ”De ser så sjukt sköna ut när det är såhär varmt. Jag har alltid varit sjukt avundsjuk, shorts är sjukt varmt!”
Jag föreslog att han skulle köpa en och börja spela i men han var inte helt bekväm med tanken.