Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men fy? Var du inomhus? Låter oacceptabelt varmt i så fall!

Själva sitter jag mig lite extra länge på toaletten just nu för att få lite egentid, är mamma till en mycket intensiv treåring som inte verkar påverkas mycket av denna värmebölja :rofl:

För övrigt hänger vi hos mormor för att i alla fall slippa värmen i lägenheten...

Det var nära på lika varmt inne som ute. Jobbar i hemtjänsten och innetempen hos vårdtagarna låg på 26-30 grader idag.
Gamla människor är livrädda för drag och luften inne hos dem står helt still. De rör sig så lite så de tycker oftast att det är rätt okej medans en annan bara vill slita av sig både kläder och skinn.
Jag har dessutom vallningar 👎👎👎
 
Det var nära på lika varmt inne som ute. Jobbar i hemtjänsten och innetempen hos vårdtagarna låg på 26-30 grader idag.
Gamla människor är livrädda för drag och luften inne hos dem står helt still. De rör sig så lite så de tycker oftast att det är rätt okej medans en annan bara vill slita av sig både kläder och skinn.
Jag har dessutom vallningar 👎👎👎
Livrädda för drag?????
 
Satfläsk vad varmt det är! Kom precis hem och vädrar loss...


Jag köpte en sån där AC (portabel men ändå kraftfull) 2018. Sen fick jag panik pga den passade inte in mot min art-deco-bordell-inredning. Svettas hellre sönder än har ett estetiskt fult hem :rofl: MEN lobbar nu för nån slags snygg ac-installation i huset som liksom inte SYNS :p
Jag har full förståelse för dig :up:
Våran sommarstuga är mitt 60/70-talsprojekt... maken ville sätta in en ljudanläggning :cautious:
Då finns det två alternativ sa jag, tidsenlig eller osynlig!
Nu har vi en mycket bra och osynlig anläggning :p:D
 
Ungarna stannade hos mina föräldrar förut när vi var förning badade så jag och maken är ensamma tills i morgon em :) Vi passade på att ta en date! Köpte med pizza och åkte långt upp på skogen och undersökte nya vägar och satte oss vid en sjö och åt. Perfekt date i mina ögon:love:

Precis plockat in några pioner och ska fånighet natta hästar och kaniner.

5740875C-11F3-43A5-A2D9-3C8550D661BE.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 078
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 701
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 154
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp