Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu bara måste det bli svalare. Jag la mig på soffan eftersom jag började bli snurrig. Inser att jag är på väg att tuppa av så jag sätter mig upp och pratar med hunden för att klarna i huvudet.
Dricker, äter salta saker men det hjälper inte helt.
Folk har skrattat när jag hävdat att om jag mått lika illa vintertid hade jag sjukskrivit mig. Men jösses, det är ingen hit om jag tuppar av i min ensamhet.
Välsignar faktumet att det ska blil 15 grader inatt. Gissa vem som ska öppna alla fönster för korsdrag. Plus starta en flakt för att röra om.
BS funkar riktigt bra.Ta hand om dig själv! Finns det någon på nära håll du kan ringa om det blir akut och du måste ha hjälp? Hur mår ditt BS och njurar?
Blöt en handduk och ha över huvudet, det hjälper en hel del!BS funkar riktigt bra.
Men mina njurar är på seriös upphällning. Tror jag är ganska nära dialys. Det är ju ett sluttande plan med njurar. Jag har ju trots allt haft diabetes i 50 år så de har varit med om en del.
Blir det nåt ringer jag vården.
Tack för att du frågar. Allt blir bättre när det blir svalare.
Sonen hyfsat nöjd med att ha fått AC nyligen installerad - 17 grader med solen ändå gassande mot väggen.
Kör luftvärmepumpen som AC nere också och det börjar bli behagligt.
Modern kylteknik gillas dessa dagar.
Satfläsk vad varmt det är! Kom precis hem och vädrar loss...
Jag köpte en sån där AC (portabel men ändå kraftfull) 2018. Sen fick jag panik pga den passade inte in mot min art-deco-bordell-inredning. Svettas hellre sönder än har ett estetiskt fult hem MEN lobbar nu för nån slags snygg ac-installation i huset som liksom inte SYNS
- 17 var väl att ta iSonen hyfsat nöjd med att ha fått AC nyligen installerad - 17 grader med solen ändå gassande mot väggen.
Kör luftvärmepumpen som AC nere också och det börjar bli behagligt.
Modern kylteknik gillas dessa dagar.
Den syns. Min son prioriterar nog komfort lite högre än du gör jämfört med estetik.... Men jag bettar på att det finns svindyra design-AC att köpa och att de är ännu dyrare att installera snyggt.