Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis pratat med russägaren, och det blir nog att jag åker dit på lördag och tränar russet lite. Blir antagligen ensam men den här unghästen är så fantastiskt väl arbetad med att jag känner noll oro. Blir det att jag är ensam rider jag nog ut en kortis och trimmar sen på banan. :up:

Sedan på onsdag blir det först träning för dressyrtränare, och sedan träning för centrerad ridning tant. Första tidigt på morgonen och andra sent på kvällen. Perfekt litet äventyr att utbilda ett litet russ så här på sommaren när man ändå inte har något att göra. :)
 
Aftonbladets rubriksättare i högform minsann!

2673D026-B2B9-4A27-81CD-8DF81A01D8EC.webp


(Åtal rörande smuggling av 100 kg ål)
 
Jag undrar lite om sommaren är över. Har varit taskigt väder hela veckan och molnen muttrar om regn nu också. Min semester börjar nästa vecka så jag hoppas att den inte är över än :cautious::p
 
Jag vantar i telefonen ... vart fiberforetag koptes upp av ett annat och det ser ut som om vi inte betalat rakningen ($42) sedan dess :o ... men sa seeeegt nar deras "ring upp" inte fungerar. suck.
 
Typiskt, typiskt mig. Tog bussen så jag slapp stappla som en lemlästad sengångare. Sedan på väg tillbaka från affären med tunga grejor hoppar jag på fel buss och hamnar halvvägs till Gullmarsplan. Så jag fick hoppa av och släpa mig dubbelt så långt tillbaka igen till bussen så jag kunde åka en hållplats hem :meh:

Vadå social distancing? Här behövs det inte. Står artigt i affären och väntar på behörigt avstånd från ett par som diskuterar vilken glass de ska ha. Tre personer tränger sig mellan mig och paret. Vi pratar verkligen tränger sig. Kroppskontakt ftw.

Plus, är hemma trots förbaskade knä och fot. Extrapris på körsbär :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 098
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 723
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 156
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp