Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
421FE610-4EFC-406C-B10C-2E7906B36BD2.webp

Det är för roligt. Marvels nya skurk. Honda Fitta-moment. :D
 
Någon kom hem från jobbet och kastade sig i sängen runt kl 16. Nu har det snarkats sedan dess och still going strong. Han var så trött innan att jag inte vill väcka honom. Jag börjar dock bli hungrig som fasen. Vi får se om han vaknar när det börjar lukta mat. :laugh:
 
Red ut en sväng med hästen och rejsade, hon har varit lite seg några dagar så jag skulle försöka väcka tigern. Det fungerade :D

Imorgon ska vi tävla. Mitt mål den här gången är att komma ihåg hur jag ska rida (och RIDA!! Inte stänga av och åka häst som jag har en tendens att göra på tävling :cautious:) och komma runt. Har haft oflyt ett tag så kommer vi bara runt är jag supernöjd även med 8 fel :p
 
Jag sitte i trädgården och suger på en IPA efter att ha ätit dumplings med chili oh koriandersås, ris och broccoli. Egentligen hade jag velat ha veteöl, men varken Bolaget eller Ica hade någon alkoholfri.

Imorgon ska vi åka till Saltsjö-Boo och titta på en ny kajak till min sambo. Jag har en känsla av att jag också kommer att vilja provsitta i en. Den vi har är egentligen på tok för stor för mig.
 
Jag sitte i trädgården och suger på en IPA efter att ha ätit dumplings med chili oh koriandersås, ris och broccoli. Egentligen hade jag velat ha veteöl, men varken Bolaget eller Ica hade någon alkoholfri.

Imorgon ska vi åka till Saltsjö-Boo och titta på en ny kajak till min sambo. Jag har en känsla av att jag också kommer att vilja provsitta i en. Den vi har är egentligen på tok för stor för mig.

1664 blanc är min favvo-alkofree-vete-öl, den ingår i ordinarie sortimentet för många butiker. Och är lätt att hitta i hyllan ....

0FA00824-70EE-4E6E-B86A-325D2FCCE1A4.webp


Men en IPA kan nog också ha funkat. :-)
 
Vi har tränat med yngsta dottern ett tag för att hon ska klara att cykla utan stödhjul. Maken sprang som en dåre efter och höll i förut och släppte korta stunder. Sen va det vila och då bara satte ongen sig på cykeln och cyklade iväg, utan hjälp O_o Jag blev så förvånad att jag började skatta så jag nästan inte fick luft:rofl:

Efter cykelträningen tog vi en liten skogspromenad och nu är djur och ungar nattade. Jag har gått och lagt mig men vi ska se ett avsnitt av Billions innan vi släcker:)
 
Vilken eftermiddag! Mest irriterad var nog honkatten efter 3 timmar i transportburen..Ringde ju DV i norrköping om blodprover på honkatten efter huggormsbettet. Givetvis trodde ju jag då att jag skulle åka dit idag på avtalad tid. Meeen visade ju sig att chefen hade snurrat till det och bokat tid i Söderköping!! Receptionisten: "du hinner ju nästan i tid om du åker nu direkt och är lite snabb". Alltså nej sa jag! Jag stresskör inte, det tar den tid det tar! Så är det bara! Framsteg 👏.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 098
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 723
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 156
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp