Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
70D51EF4-D7A8-4E65-809E-8119778461C2.webp
 
Det är bra med hemarbete när en har kraftig PMS och ens kodgranskare inte riktigt är med i matchen med koden hen borde kunna bättre än jag :banghead::banghead::banghead: Nu har jag varit ute i trädgården, djupandats, räknat till tio och sen skrivit pedagogiskt svar. OK, ett pedagogiskt svar där jag var rätt syrlig i tonfallet...
 
Har just ätit mkt försenad frukost/lunch i form av nygräddad Levain med manchego och flädermarmelad ihop med en balja te.
Kollade på Before 90 days och blir helt jäkla stum över vissa som är med. Han som fick med sig hår från mammas hårborste och tyckte det var så rörande har med sig packning för 115 pers, bland annat myggnätstält, silvertape till det, en väst med kylfunktion, alla möjliga mediciner/filter/egen mat etc. När de badade i en flod hade han först en kondom på för att skydda mot parasit, sen typ regnbrallor och flytväst.
Han verkade ju väldigt mesig först. Sen kom det fram att han varit dömd för försök till mordbrand och suttit i fängelse. Han hade satt eld på en flickväns hus. O_o
 
Det är bra med hemarbete när en har kraftig PMS och ens kodgranskare inte riktigt är med i matchen med koden hen borde kunna bättre än jag :banghead::banghead::banghead: Nu har jag varit ute i trädgården, djupandats, räknat till tio och sen skrivit pedagogiskt svar. OK, ett pedagogiskt svar där jag var rätt syrlig i tonfallet...

Bra, nu fattade hen att min lösning faktiskt var utmärkt clean och fungerande :bump: Jäkla hormoner...
 
Har just ätit mkt försenad frukost/lunch i form av nygräddad Levain med manchego och flädermarmelad ihop med en balja te.
Kollade på Before 90 days och blir helt jäkla stum över vissa som är med. Han som fick med sig hår från mammas hårborste och tyckte det var så rörande har med sig packning för 115 pers, bland annat myggnätstält, silvertape till det, en väst med kylfunktion, alla möjliga mediciner/filter/egen mat etc. När de badade i en flod hade han först en kondom på för att skydda mot parasit, sen typ regnbrallor och flytväst.
Han verkade ju väldigt mesig först. Sen kom det fram att han varit dömd för försök till mordbrand och suttit i fängelse. Han hade satt eld på en flickväns hus. O_o
Vilket avsnitt/säsong?

Jag brukar inte titta på det programmet men jag kanske ska ge det en chans till, det låter ändå rätt... spännande :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 098
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 718
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 156
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp