Lite mer rättvisande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu lämnar jag över slukhålet till hyresvärden. ca 4 timmar stod jag där, funderar på att fakturera hyresvärden.
Typ alla mina planer i dag är kaputt nu och jag känner mig sjukt tjurig faktiskt. Arg och ledsen - det är 90% pmsen som talar.
Svarade felMen jösses, ja det tycker jag du ska!
Behövde du verkligen stå där hela tiden? Varför?Nu lämnar jag över slukhålet till hyresvärden. ca 4 timmar stod jag där, funderar på att fakturera hyresvärden.
Typ alla mina planer i dag är kaputt nu och jag känner mig sjukt tjurig faktiskt. Arg och ledsen - det är 90% pmsen som talar.
Hålet är precis över vår källare, på en parkering där det åker mycket bilar, barn springer runt, folk cyklar, lösa hundar mm.Behövde du verkligen stå där hela tiden? Varför?
Det låter som ett gigantiskt hål? Hur som helst, otroligt tålmodigt av dig, det tror jag få ställt upp på, hyresvärden tyckte uppenbarligen inte det var brådskande. Jag hade nog försökt markera ut hålet med något för att uppmärksamma andra på det men inte stått där flera timmar.Hålet är precis över vår källare, på en parkering där det åker mycket bilar, barn springer runt, folk cyklar, lösa hundar mm.
Jag kunde väl ha gått därifrån men efter att ha grabbat tag i en treåring som sprang rakt mot hålet (det låg en leksaksbil i, en sån där barn åker på) kände jag att jag inte riktigt kunde släppa det.
Dessutom, om en bil gått igenom hade kanske källaren blivit totalförstörd. Vi har haft översvämning i källaren flertalet gånger det här året, och jag börjar misstänka att det har med det här hålet att göra
Är väl en meter i diameter, och kanske 1,5 djup. Det var ca 2 dm i diameter när jag upptäckte det. Försökte ställa den där leksaksbilen över, och det var då det öppnade sig ännu större. Man ser att själva hålet är mycket större i diameter, och det är typ en dm tjock asfalt som håller marken uppe.Det låter som ett gigantiskt hål? Hur som helst, otroligt tålmodigt av dig, det tror jag få ställt upp på, hyresvärden tyckte uppenbarligen inte det var brådskande. Jag hade nog försökt markera ut hålet med något för att uppmärksamma andra på det men inte stått där flera timmar.
Vågat att låta treåring leka fritt på parkering med massa bilar btw (förstår att det inte var din treåring, mest förvånad..)
Något likt detta var det första jag tänkte på när du sa slukhål;Är väl en meter i diameter, och kanske 1,5 djup. Det var ca 2 dm i diameter när jag upptäckte det. Försökte ställa den där leksaksbilen över, och det var då det öppnade sig ännu större. Man ser att själva hålet är mycket större i diameter, och det är typ en dm tjock asfalt som håller marken uppe.
Jag hittade ingenting! Vanligtvis är vårt grovsoprum fullt av bråte - men nu var det helt tomt.
Mamman med 3åringen höll på med mobilen, men hon blev nog rätt skärrad så man kan hoppas att hon har lite mer koll på sitt barn i fortsättningen.
Men nu har hyresvärden ställt upp koner och grejat, så jag hoppas det löser sig.