Drömt konstigt igen och har jättestarka overklighetskänslor nu
Jag vet att jag nån gång i natt tänkte att jag skulle behöva ha en dag helt utan måsten så jag kan ta Theralen (ångestdämpande som jag blir totalt däckad av) och sova helt "fritt" från sånt. Kan dock inte minnas att jag tog det i natt, eftersom jag har mycket att göra idag så jag visste att det var en dålig idé. Men jag känner mig som om jag hade gjort det
Hur som helst, en del av nattens dröm bara måste jag dela med mig av
Drömde att jag, min bror och vår kusin hade flyttat in i ett stooort hus med massa rum. Bland annat ett spökrum som vi aldrig ens gick in i för det "har dålig vibe" och en övervåning som inte var renoverad sedan förra sekelskiftet. Och så mitt sovrum, som var trasigt i både golv och väggar så man såg ut till ett kallförråd som låg vägg i vägg med mitt rum.
Någonstans i drömmen tog jag också ett bad i badkaret, höll på att drunkna men blev i sista stund uppdragen av min bror som kom in av nån anledning.
Jag skrev, i drömmen, av mig i den här tråden och klagade på huset, mitt rum och min nära-döden-upplevelse, och en användare (vid namn men jag tänker inte outa nån
) svarade med "men ORKA sitta och gnälla på SITT HUS!!
"
Alltså... Lite för mycket Hemnet och bukefalos i vaket tillstånd, eller?