Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det mogna blåbär någonstans redan?? På några ställen i skogarna här omkring finns det faktiskt blåbär - jag som trodde att alla blommor hade frusit sönder - men de är inte alls mogna ännu. Ljuslila/gröna.......
Oj ja det var helt fullt! Men också många som behöver lite mer tid. SmålandFinns det mogna blåbär någonstans redan?? På några ställen i skogarna här omkring finns det faktiskt blåbär - jag som trodde att alla blommor hade frusit sönder - men de är inte alls mogna ännu. Ljuslila/gröna.......
Hos mig mognar blåbär och hallon samtidigt och hallonen är knappt kart än.Finns det mogna blåbär någonstans redan?? På några ställen i skogarna här omkring finns det faktiskt blåbär - jag som trodde att alla blommor hade frusit sönder - men de är inte alls mogna ännu. Ljuslila/gröna.......
Skulle tro detNån som vet om det är samma typ av simkort på iPhone 8 Plus och iPhone 11 pro?
Mvh oteknisk person köper ny mobil
Jag borde inte ha lagt mig ner i soffan. Nu är jag ju alldeles sömnig
C?Blev precis ledsen, fick en notis om att min gamla tränare avlidit när h*n red på sin "gammel"
Hästen var dock inte skyldig, men så det kan vara - livet det sköra
Ja.C?
Beklagar!❤