Stalljobb förmiddag. Fyllt vatten mm. Kom nyss in och har nu lastat en stor portion glass i skålen som ska intas med vördnad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, speciellt om man utför däckskiftet själv..Hoppas att nån polis råkar notera det när den står parkerad eller om hen blir stoppad . Jag tänker att en bot borde vara dyrare än ett däckskifte..
Nästa år i så fall! Har lite annat planerat just nuDu får så gärna komma och måla, jag är less på att måla vid det här laget!
Haha, hur kommer det sig att jag blev så populär helt plötsligt?Du är välkommen hit med!
Nästa år är det rödmålning som gäller, så du är så välkommen!Nästa år i så fall! Har lite annat planerat just nu
Haha, hur kommer det sig att jag blev så populär helt plötsligt?
Vacker taklampa !Visa bifogad fil 52829
Råkade börja tvätta fönster. Skulle ta en glasdörr i köket, det slutade med en dörr och sex fönster. Ni ser ju skillnaden
Tack! Fick den som gåva av den förre husägaren. Ska ta någon närbild senare, den har hästar på sigVacker taklampa !
Har gjort halva rabatten, tröttnade på hukandet och krattar istället.
Älskar att kratta. All stress har redan runnit av mig.
Vid något tillfälle blir det väl midsommar lunch antar jag. Men jag vill inte gå in ju