Hemma efter jobbet och stallet. Har hunnit duscha och ska äta kvällsmat nu. Jag är hungrig så det kommer smaka extra bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag hade jag tyvärr några saker som jag behövde jämföra med varandra så jag var ändå tvungen att gå in. Men jag klarade det på under 30 min! Men jag måste köpa badrumsinredning insåg jag, den vi vill ha är utgående Så det blir väl morgondagens projekt att lägga in beställning på.Jag provade deras "click and collect", det var klockrent. Klickar på nätet hemma, åker till Ikea, ringer ett nummer och vips kommer sakerna fram till bilen. Bara att signera papper, lasta och åka hem
Hoppas verkligen att det är något dom kommer att behålla!! Min melodi att handla
De kom ändå, 2 timmar igårVerkar vara så att snickare och målare inte jobbar på måndagar
Jag hade det jättemycket när jag var liten. Det jag gjorde var att jag drack mer vatten, men även reste mig på rätt sätt på morgonen.Även denna morgon började med blodtrycksfall och nu känner jag mig sådär konstigt klen och blä-ig igen
Varför får man blodtrycksfall egentligen? Kan man göra nåt för att slippa det?
Jag hade det jättemycket när jag var liten. Det jag gjorde var att jag drack mer vatten, men även reste mig på rätt sätt på morgonen.
Jag började med att vakna och sedan låg jag och knöt nävarna och rörde på vristerna, sen kopplade jag på fötterna och viftade med dem, sedan sträckte jag upp armarna och rörde runt med dem, sist benen. Sen ligga still 30 sekunder och till sist resa sig långsamt, vänta i sittande position i ca 1 minut, sen ställa sig upp försiktigt.
Hur omständigt som helst men det funkade superbra.