Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
1B06E349-1B2B-4E1C-A7F2-A291C09266F3.webp
 
Kurrar i magen! Får bli matlåda nu medan jag jobbar så ska jag ta en liten körtur med shettisen på lunchrasten :) Hunden får nog stanna hemma pga för varmt. Hon kan följa med ikväll när jag ska rida istället.
 
Ansökte för första gången om sommarjobb via kommunen i år och här där jag är, är det en till tjej och vi har så kul tillsammans! :love:

Det enda negativa med den här platsen är att jag tydligen jobbar för snabbt så de har inte planerat tillräckligt många arbetsuppgifter vilket leder till mycket väntetid :D
Men det är okej, det är rätt skönt att bara sitta av tid också :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 095
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 981
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 914
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp