Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag märker på min brittiska kollega att alkoholkulturen är väldigt annorlunda, ja. Jag tycker också att det är lite kul när man tittar på Husjägarna (Location, location, location) och det nästan alltid är viktigt för köparna att det finns en pub i närheten...Bakar scones och tittar pa frukostprogrammet pa fyran och paminns om hur annorlunda alkoholkulturen ar i UK och Sverige - en lakare som beskriver alkohol som forgiftning, och sedan diskuterar de hur aven om man blaser rent pa ett alkolas sa ar man nog inte saker for att kora, eftersom man troligtvis inte sovit bra... !
Handlar nog mycket om att man hellre träffas ute än hemma hos någon?Jag märker på min brittiska kollega att alkoholkulturen är väldigt annorlunda, ja. Jag tycker också att det är lite kul när man tittar på Husjägarna (Location, location, location) och det nästan alltid är viktigt för köparna att det finns en pub i närheten...
Absolut att det säkert har med umgänge att göra också.Handlar nog mycket om att man hellre träffas ute än hemma hos någon?
Jag märker på min brittiska kollega att alkoholkulturen är väldigt annorlunda, ja. Jag tycker också att det är lite kul när man tittar på Husjägarna (Location, location, location) och det nästan alltid är viktigt för köparna att det finns en pub i närheten...
Ja, just detta med att man i princip inte kan dricka något alls när man ska köra bil i Sverige var något som min brittiska kollega har varit tvungen att vänja sig vid.Men denna attityden hänger ju nära ihop med alkoholkulturen - på landsbygden ffa så är det ingen som blinkar på att om du kör hem efter två glas - för hur ska du annars ta dig omkring?
Tjafsar med min mamma angående detta som står på airbnbt vi ska hyra:
”Lakan och handdukar ingår”
Hon påstår att man måste ta med sig örngott och påslakan.
Jag påstår att det betyder att allt sänglinne ingår dvs lakan, påslakan och örngott.
Vem har rätt?
Jag tänker att vi chansar och får köpa sängkläder i värsta fallDu, skulle jag säga men för enkelhetens skull så ring/maila och fråga.
Folk är ju märkliga och vet inte alltid vad de egentligen skriver..
Det borde ju absolut vara du som har rätt när det står att det ingår!Tjafsar med min mamma angående detta som står på airbnbt vi ska hyra:
Jag påstår att det betyder att allt sänglinne ingår dvs lakan, påslakan och örngott.
Vem har rätt?
Du har rätt, helt klart.Tjafsar med min mamma angående detta som står på airbnbt vi ska hyra:
Vem har rätt?
Om jag byter lakan i sängen inkluderar det påslakan och örngott, så jag hade räknat med att det ingårTjafsar med min mamma angående detta som står på airbnbt vi ska hyra:
Vem har rätt?
Här blir det nu Toast Skagen och Skagenbaguette efter gårdagens överflöd av skaldjur.Flaggan hissad Funderar på vad jag ska äta till frukost