Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vaknade också vid 03, somnade om kanske en halvtimme efter att ha varit i stallet någon halvtimme vid 05 i morse. Jag kunde däremot inte sova så länge...Varit vaken sen efter 03. Nyss gett katterna och hundarna mat och de senare är nykissade, hönsen utsläppta och jag har lagt mig igen. Ont men ska in på omläggning senare idag så orkar inte bry mig.
Jag prokastinerar här med. Borde gå ut och plantera.Jag prokrastinetar med en (till) kopp te
Jag sitter och "planerar" vad jag ska göra idag...
Maken är in till byn och letar en packning som tydligen är av udda mått. Har jag nämnt att våran akilleshäl är vattenpumpar
Ännu en ledig dag och vi har spenderat förmiddagen med att såga berg
Jo, visst lägger man frosting emellan ! Det syns på en av bilderna. Jag tog vanligt snabbkaffepulver istället för espressopulver.
Det går att skippa kaffet helt också, har jag förstått.Har inget snabbkaffe hemma, undrar om det fungerar med kaffe?
Jättefina! Jag hade lätt köpt bara för etiketten.Lugn dag idag, fixat ett par beställningar och gullat med djuren. Tror att det blir lite trädgårdsfix sen, men det tar emot lite eftersom jag då måste åka och köpa jord först = känns sjukt jobbigt idag.
Sitter istället och designar lite nya äggkartongsetiketter som ska upp i shoppen sedan. Blev lite taggad efter att ha fått massor av glada utrop över de jag gjort och satt på mina egna kartonger, som jag sålde igår. Visa bifogad fil 146875
Det går att skippa kaffet helt också, har jag förstått.
Men köp snabbkaffe?Det är så jäkla gott med kaffe i kaka och icing. Så vill gärna ha det med. Sedan dekorera med valnötter. Synd att jag inte kan pröva den hemma innan jag gör den första gången.
Det är ingen bukefalist som skulle kunna offra sig och avsmaka?