Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör den sockerfri?Mmm, vill bara att det ska smaka bra. Dessutom ska en diabetiker 1 som behöver gå ner i vikt inte äta chokladkaka Och jag vet av bitter erfarenhet att jag inte bara kan smaka
Gör den inte.Funderar på om vem jag skulle kunna mata med kakan. Särskilt som den är så mäktig
En liten DSG-valp?Ligger i soffan med huvudvärk som inte vill försvinna. Men iaf dammsugit golvet och behöver göra mer saker också inför att jag hämtar valp imorgon, men får ta de lite i etapper.
Det är det väl alltid?Hmm upptäckte att det är vatten kvar i listen vid luckan på tvättmaskinen. Inte bra. Undrar just vad det kan bero på
Samma här….Det är det väl alltid?
I alla fall på alla maskiner jag ägt genom åren? Behöver torka ur emellanåt ifall det kommit ludd från kläder eller annat där.
Dessutom hittar jag gem eller hårspännen där ocksåSamma här….
JaaaaEn liten DSG-valp?
Bästa rasenJaaaa
Oj, aldrig sett innan! Det finnas inget ludd eller annat där, bara vatten.Det är det väl alltid?
I alla fall på alla maskiner jag ägt genom åren? Behöver torka ur emellanåt ifall det kommit ludd från kläder eller annat där.
Gör den sockerfri?
Min lilla vila råkade bli 2,5 sömn Behövde nog det då!Varit i sommarstugan ett par dagar men har nu åkt hem. Tog ledigt från jobbet för att få lite långledigt Galen mensvärk men har tagit en tablett nu och lagt mig och vilar lite så hoppas det ger sig lite