Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Surar för att åskan går hårt här över, med tillhörande blixtar och regn :meh:

Sånt väder kan vara aktivt nattetid, jag vill ju vara ute och greja 😅
Enda fördelen är att jag kan åka in på byn utan att känna att jag tappar nån utetid.
 
Hmm upptäckte att det är vatten kvar i listen vid luckan på tvättmaskinen. Inte bra. Undrar just vad det kan bero på
 
Upptäckt att min tunga är svullen. Märks inte i vardagen men när jag guidade idag upptäckte jag att jag fick kämpa för att inte sluddra eller tala grötigt.

Har varit med om det tidigare men då var det värre. Det visade sig vara överkänslighet mot en medicin.
Ska träffa läkare om nån vecka, får fråga då
 
Legat och vilat ett par timmar efter jag kom hem från omläggning av handen. Passade även på att förtidsrösta och köpte med mig en massa glass hem från Kungsholmens glassfabrik. Jag och mamma avnjöt två stora rån med glass nere vid Norr Mälarstrand innan vi åkte hem. :d

Nu börjar jag faktiskt bli hungrig för första gången på länge, så mat och sedan glass och jordgubbar i mängder till efterrätt. :up:
 

Tittar på irish people try a period pain-simulator...

Kom in ganska nyss efter hundpromenad och himlen öppnade sig med regn precis när vi kom innanför dörren. Jag skulle eg gått bort till grannpuben och tagit en öl med en vän, men hon avbokade så nu sitter jag här och slösurfar.

Grabbarna har utsatts för kloklippning, och tjockiskisse råkade ut för samma när jag ändå var igång. Tunnis-kissen försvann mystiskt när klotången dök upp, men jag ska nog få till en pedikyr på henne med under kvällen.
 
Varit i sommarstugan ett par dagar men har nu åkt hem. Tog ledigt från jobbet för att få lite långledigt :) Galen mensvärk men har tagit en tablett nu och lagt mig och vilar lite så hoppas det ger sig lite 🤞
Min lilla vila råkade bli 2,5 sömn 😬 Behövde nog det då!

Har fått städat lgh med ett oväntat och långt telefonsamtal med min käre vän som sällskap, väldigt fint ❤️
Nu ligger jag nyduschad i renbäddad säng och tittar på Masterchef Australia. Dagen vände helt klart till det bättre!
 
1717783410575.png


Goals! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 730
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 719
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp