Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går ju utmärkt att baka kakor även hemma, så man måste inte dricka kaffet bara för att man är hemma.
Funderar på om vem jag skulle kunna mata med kakan. Särskilt som den är så mäktig
Du säljer inte ägg "till vardags" också ?Lugn dag idag, fixat ett par beställningar och gullat med djuren. Tror att det blir lite trädgårdsfix sen, men det tar emot lite eftersom jag då måste åka och köpa jord först = känns sjukt jobbigt idag.
Sitter istället och designar lite nya äggkartongsetiketter som ska upp i shoppen sedan. Blev lite taggad efter att ha fått massor av glada utrop över de jag gjort och satt på mina egna kartonger, som jag sålde igår. Visa bifogad fil 146875
Förväntar mig bild på underverket senFöl på G hos min fd stallägare. Jag har blivit tilldelad fölvakningstiden klockan 05 så det blir en tidig morgon.
Det gör jag absolut, så bara att hojta till när/om du är intresserad!Du säljer inte ägg "till vardags" också ?
Just precis nu har jag förvisso väldigt många ägg hemma..
Alltså, jag gillar kaka