Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill se bild, i lämplig tråd .Vaknade till i natt vid 3 och kollade fölkameran och då stod där ett litet föl. Inte vad vi ”beställt” men så länge sto och föl mår bra så är det viktigast
Så jag vet vart jag inte ska boNä utkanten. Vadådå?
Triaction Cardio Cloud P EX. Jag gillar inte att få limp-bröst, så måste ha formpressat och vadderat och avskyr när man tränat skithårt och inte får av sig skiten pga mjölksyra i armarna, så jag vill ha knäppning.Vad är det för någon?
Jag undrar samma sak.
Det är svårt att ersätta sockret så att resultatet blir braKalorier äter du ju ändå men det blir mindre om det är sockerfritt.
Undrar om den separerar brösten tillräckligt för mig i min storlek (typ 80G alt F).Triaction Cardio Cloud P EX. Jag gillar inte att få limp-bröst, så måste ha formpressat och vadderat och avskyr när man tränat skithårt och inte får av sig skiten pga mjölksyra i armarna, så jag vill ha knäppning.
Sedan ska det vara mycket stöd, men utan att trycka för mycket under armhålorna.
Tror det kan vara jag som är kräsen
Har också den storleken. Vet inte vad jag ska ha. Fått tips om shock absorber men det blir kanske svettigt emellan.Undrar om den separerar brösten tillräckligt för mig i min storlek (typ 80G alt F).
Hatar att bli svettig emellan den. Utöver övrigt du skriver.
De flesta bygellösa klarar inte det.
MVH Kräsen (ännu mer än du?)
Shock absorber klämmer ihop mina. Har 75C eller D beroende på bhn.Har också den storleken. Vet inte vad jag ska ha. Fått tips om shock absorber men det blir kanske svettigt emellan.
Jag har panache med bygel... Men skulle gärna slippa bygeln. Blev lite besviken på den shock absorber jag köpte. inte nog separering om jag minns rätt.Har också den storleken. Vet inte vad jag ska ha. Fått tips om shock absorber men det blir kanske svettigt emellan.
Gjorde det igårkväll. Så kallt. Jag är sjuk också, säkert kylans fel! Det var så skönt med lite torr värme faktiskt.Wow - jag kände behov av att sätta igång luftvärmepumpen idag...på värme... Det är SÅ kallt här på nätterna. Bara 17,5 grader i huset i morse när vi steg upp.
Nytt skyfall… de dyker verkligen bara upp