Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lätt att vara efterklok. Dotterns id kort försvann efter någon vecka eller två anmälde vi det och två veckor senare hittades det under mattan i bilen.Varför, varför, varför var jag snabb med att anmäla id-kortet borta.
Jag tycker det var bra att du anmälde! Hur skulle du kunna veta liksom?Jag anmälde det bara timmar senare eftersom jag fått impräntat i mig att det är en värdehandling och jag såg framför mig att någon skulle använda mitt id för bedrägerier.
Ja det hör jag med. Nu ville vi kolla med skolan om de fått in nånting...Jag anmälde det bara timmar senare eftersom jag fått impräntat i mig att det är en värdehandling och jag såg framför mig att någon skulle använda mitt id för bedrägerier.
Sjukt pinsamt att jag under 14 års tid missat det!Det där är helt klart en hund! Du ser väl tungan som sticker ut?
Helt rätt att spärra id-kortet omedelbart. Oavsett om någon stulit din plånbok eller om du förlagt den så kan ditt id komma på avvägar. Det är inget att tveka på om man ska spärra eller inte. Konsekvenserna kan snabbt bli superdåliga om id-kortet kommer i fel händer.Sitter och är mer och mer irriterad på mig själv. Varför var jag laglydig och anmälde id-kortet stulet?! Varför ringde jag inte till SL innan. Iofs hade de nog inte hunnit få in det eftersom jag ringde polisen så fort jag kom hem samma dag.
Varför har jag så dålig tillit till mina medmänniskor?
Du gjorde helt rätt. Chansen att få tillbaka grejerna är inte stor, du hade tur!Sitter och är mer och mer irriterad på mig själv. Varför var jag laglydig och anmälde id-kortet stulet?! Varför ringde jag inte till SL innan. Iofs hade de nog inte hunnit få in det eftersom jag ringde polisen så fort jag kom hem samma dag.
Varför har jag så dålig tillit till mina medmänniskor?