Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi försenade med att laga middag:
”Nä, men vi tar köttet. Det regnar ju inte. Så vi grillar!”
Köttet preppat och sambo ska ut och grilla. Jepp, nu regnar det. 🙄
Blir väl grillad köttsoppa ikväll då. Serverad av halvdränkt man. 😅
IMG_6080.jpeg
 
Ligger i sängen och lyssnar på regnet. Blev uppringd av chefen på kvällen som bara ville kolla av så att det var ok med mig efter händelsen på jobbet idag. Det var för mig oväntat, men såhär i efterhand känns det väldigt bra att hon hörde av sig. Förhoppningsvis blir morgondagens jobb mer som vanligt igen.
 
Vilken härlig nationaldag 😍🇸🇪. Var ju utställning av shetlandsponnyer enligt tradition 😊😍.
Hemma blev det middag och lyxig "sommardröm" som efterrätt, så god med jordgubbar, sandwishglass, vispgrädde och lite kolasås på toppen 😍😋. Jag tänkte ju slöa i soffan med sambon men han drog iväg för att såga 😆😊. Hoppas ni med haft en finfin dag 🇸🇪.
 
Trött som en gnuuu. Snart på jobbet och ska packa kemi. Vi är så otroligt nära att bli klara nu men det känns som att det går ännu långsammare än innan på något vis 😅
Min insats i går kommer dock göra att vi kan möta vår allra sista deadline, så det känns bra :D

Längtar till eftermiddagen 14e. Då lämnar jag byggnaden och kan inte komma tillbaka igen, så då är det definitivt slut med allt packande, nerskruvande, runtflyttande, slängande och grejande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 724
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 719
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp