Kollade lite på Blown Away, eeek, nästan för spännande. Blir nästan rädd för att de stressar med glass och den temperaturenSåg på ett tävlingsprogram i glasblåsning på Netflix, efter att @Ninnurur tipsat om det. Det var sjukt häftigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollade lite på Blown Away, eeek, nästan för spännande. Blir nästan rädd för att de stressar med glass och den temperaturenSåg på ett tävlingsprogram i glasblåsning på Netflix, efter att @Ninnurur tipsat om det. Det var sjukt häftigt!
Ja, vädret har verkligen varit omväxlande här också... Ömson sol och ömsom störtskurar.Vi försenade med att laga middag:
”Nä, men vi tar köttet. Det regnar ju inte. Så vi grillar!”
Köttet preppat och sambo ska ut och grilla. Jepp, nu regnar det.
Blir väl grillad köttsoppa ikväll då. Serverad av halvdränkt man.
Jodå klockan 10.30 gick vi ner till nationaldagsfirandet och dotterns uppträdande. Det sista jag gjorde var att rycka åt mig jackan.... -vad ska du släpa på den för sa sambon. 12.00 de började spela och regnet började. Skönt med jackan.Ja, vädret har verkligen varit omväxlande här också... Ömson sol och ömsom störtskurar.
Blev fort blötare.. Det är belöningen han får efter att ha behandlat mig och min häst..Ja, vädret har verkligen varit omväxlande här också... Ömson sol och ömsom störtskurar.
Hela förra året o i början på detta var jag helt säker på att jag bodde i fel del av skåne, men nu verkar det ha vänt och jag saknar inte regnet ett enda dugg.Herregud vilket regn!
Har aldrig varit med om detta innan såhär. De här skurarna/ mindre skyfall är något nytt känns det som.Hela förra året o i början på detta var jag helt säker på att jag bodde i fel del av skåne, men nu verkar det ha vänt och jag saknar inte regnet ett enda dugg.