Tack för påminnelsen.Ska snart gå ned och skifta från tvättmaskin till torktumlaren. Hatar att tvätta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för påminnelsen.Ska snart gå ned och skifta från tvättmaskin till torktumlaren. Hatar att tvätta.
Tack för påminnelsen.
Tårtan blev PERFEKT !! Men SÅ mäktig och SÅ stor. Nu har vi nog tårta i flera dagar... En del av den får nog åka med till föräldrarna också under helgen.
Jo, visst lägger man frosting emellan ! Det syns på en av bilderna. Jag tog vanligt snabbkaffepulver istället för espressopulver.Läste receptet och funderade lite över varför man bakar två bottnar. Du lägger ingen frosting mellan utan bara kakorna direkt på varandra? Var fick du tag på espresso pulver?
Annars lät det otroligt smarrigt Kanske lite vispad grädde till?
Jo, visst lägger man frosting emellan ! Det syns på en av bilderna. Jag tog vanligt snabbkaffepulver istället för espressopulver.
Vi är bara två i hushållet, men jag lär nog ta med mig en bit till föräldrarna också! Den blev rejält maffig ! En sådan tårta håller ju länge i kylskåpet dessutom, så den lär nog bli uppäten...Hur många var ni som åt en kaka?
Det har jag funderat på i 2 tim, sitter ff i soffan.Har vattengympat och sitter nu och vilar upp mig i soffan. Funderar på om jag ska åka och handla eller om jag ska göra det imorgon istället.
Vi är bara två i hushållet, men jag lär nog ta med mig en bit till föräldrarna också! Den blev rejält maffig ! En sådan tårta håller ju länge i kylskåpet dessutom, så den lär nog bli uppäten...