Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och nu är mina fåtöljer lite snyggare :D
IMG20240616071227.jpg
 
Har sovit för länge så jag har huvudvärk. Väldigt orutinerat. Och lite social baksmälla efter en heldag på ”Fotbollens dag” inklusive 2 timmar i kiosken.
 
Vaknade med ångest. Semestern närmar sig och jag älskar att vara ledig. MEN jag behöver veta vad jag ska göra och med vem/vilka till hösten. Och jag känner panik över att jag borde se till att träffa vänner samtidigt som jag tycker att det är jobbigt att planera och dra i väg.
Jaja det ordnar sig väl om jag klarar att gaska upp mig.

Joggat i ett för mig lite högre tempo. 4 km.
IMG_8825.jpeg
 
Stickar, lyssnar på ljudbok överväger att dricka en nocco eftersom tabletterna gör mig så trött. Ibland önskar jag att jag drack kaffe. 🤷‍♀️
 
Såg en rävbebis idag :love: ! (Hoppas bara att den antingen hade sin mamma i närheten eller var stor nog att klara sig själv :nailbiting:.)

Idag blir det pastasallad efter dagens svinnsmarta shopping. Gott bröd, färsk pasta, rökt skinka, färsk spenat... Det mesta som ska i pastasalladen hittade jag till riktigt bra pris :) !
 
Det skulle bli regn imorgon och åskväder på tisdag såg jag när jag vaknade så bestämde mig för att genast ge mig ut för att njuta av solen idag. Ska nog klippa lite gräs också men det tar jag i eftermiddag när solen inte skiner rakt på området jag ska klippa.
20240616_111237.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 661
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 725
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp