Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har köpt bil!!
Material?Sett en sån himla bra konstutställning med Atti Johansson. Till och med pappa som är helt ointresserad av konst blev fängslad av hennes måleri och reliefer. Jag är mycket glad åt att vi for upp och tittade på sen, inspirerande.
Visa bifogad fil 147488
Metall och plast med färg på har jag för mig.Material?
(ytterligare en spännande som är ny för mig )
Jag ligger också i hängmattan med ullunderställ och ylletäcke. Tog just av mig islandströjan så det värmer på här. 20 grader. Såå mysigt ändå!Tänkte ha en produktiv dag idag med bättre väder, istället ligger jag i hängmattan med tjocktröja och filt trots att det är 20 grader varmt. Får väl se om man ska bli sjuk eller det bara är en dålig dag
så tänkte jag med! tills för 10 min sen....ösregnÄNTLIGEN lite trevligare väder ! Har inte regnat på hela dagen och temperaturen har masat sig upp till 20-21 grader . Sovrumsfönsteret är öppet, tvätten har torkat fint ute. TÄNK om vi kunde få några sådana här dagar i sträck nu, så kanske det skulle kunna bli hö!!
Lite beroende på prognos ska det börja regna vid 02 i natt eller inte förrän imorgon eftermiddag...så tänkte jag med! tills för 10 min sen....ösregn
Oj, vill du skylta så med vem du har på ignore? Kanske är allmän kunskap men känns inte helt schysst för mig.När man läser de här två inläggen efter varandra så blir det lite knas i hjärnan.
För det kunde ju ha varit svaretVisa bifogad fil 147512
Och nu är det svårt att komma igångPrecis sovit en timme på soffan, blev kanske lite för lång tupplur
Vad kul, vad blev det?
En VW Golf, 2021, manuell!
Så nu är det bara för mig att börja övningsköra
Och ännu trevligare färg IRL
Visa bifogad fil 147515