Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Medan jag njöt av en stunds dressyrarbete barbacka på ridbanan på min underbara häst I den härliga kvällssolen 🥰 (en ekoxe satt på staketet med 😄) roade sig sambon med att hjälpa sin storebrorsa att ta ner ett par tallar innan kvällsmat och soffhäng, nu sova 🥱
 
Startade dagen kl 9.00 med 4,5 timmes utbildning i Disciplinärenden med efterföljande konstituerande möte så kändes hjärnan lika full som hela Svergies befolkning på midsommarafton.

Sedan har dagen gått i ett, skruvat bil, skruvat pool, putsat fönster, lagat mat, spelat spel och hela tiden ringde sovklockan högljutt i huvudet.

Tror ni den ringer nu? Nä batteriet verkar ha dött :cry:
 
Startade dagen kl 9.00 med 4,5 timmes utbildning i Disciplinärenden med efterföljande konstituerande möte så kändes hjärnan lika full som hela Svergies befolkning på midsommarafton.

Sedan har dagen gått i ett, skruvat bil, skruvat pool, putsat fönster, lagat mat, spelat spel och hela tiden ringde sovklockan högljutt i huvudet.

Tror ni den ringer nu? Nä batteriet verkar ha dött :cry:
Min sovklocka vägrar också att fungera :(
 
Påbörjar sista veckan innan sommarlovet :) ! Fyra dagar av möten och individuell tid (städning, planering, reflektion, osv). Sedan är det sommar :) !

Känner mig stressad av det som ska hända idag. Arbetet på avloppet ska äntligen påbörjas, OCH vi har tid hos veterinären för lilla hästen i eftermiddag. Förhoppningsvis krockar inte allt på en och samma gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 661
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 725
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp