Kollar på fotboll. (Det kommer kommande fyra veckor bli många sådana här inlägg )
England-Serbia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollar på fotboll. (Det kommer kommande fyra veckor bli många sådana här inlägg )
Jag har sagt farväl till min hjärtehäst. Känns som slutet på ett kapitel. Alldeles för kort. Men ingenting varar för evigt, det är väl det hemska och det vackra med livet.
Min sovklocka vägrar också att fungeraStartade dagen kl 9.00 med 4,5 timmes utbildning i Disciplinärenden med efterföljande konstituerande möte så kändes hjärnan lika full som hela Svergies befolkning på midsommarafton.
Sedan har dagen gått i ett, skruvat bil, skruvat pool, putsat fönster, lagat mat, spelat spel och hela tiden ringde sovklockan högljutt i huvudet.
Tror ni den ringer nu? Nä batteriet verkar ha dött
Dom jäklarna, dom är ouppfostradeMin sovklocka vägrar också att fungera
Har du kollat febern?På tal om att springa.
Igår berättade maken att han anmält sig till Göteborgsvarvet.
Han som inte ens vill springa i vårt lilla samhälle, "för nån kan ju se"
Fast i Göteborgsvarvet blir man nog rätt anonym...På tal om att springa.
Jag borde nog göra det. Fattar inte vad det flög i honom. Han kan ju börja med att springa längre än en kilometer i veckan liksom.Har du kollat febern?
Joo, men han är av varianten som tror att alla stirrar på just honom och tycker han är konstig typ.Fast i Göteborgsvarvet blir man nog rätt anonym...
På tal om att springa.
Jag springer inte alls då slipper någon stirra på mig.Jag springer okristligt tidigt för att ingen ska se (lyckas inte alltid).
Har anmält mig till halva Midnattsloppet i Sthlm om två månader.
Springa?hoppsan. en halvdag fri och ledig bara sådär.
Stod i badrummet när mobilen ringde. Det var sjukhuset som meddeade att läkaren var hemma och vabbade.
Slipper två timmar i bilen och en halvdag på bortaplan.
Vad ska jag göra med all den här tiden ?
Din gamla skämtareSpringa?