Men den "vanliga" motorn är ganska tråkig Mvh har en golf med något större motor som är rolig att köra!Det är en bra bil Och beroende på motor och förare kan de gå rätt snabbt Vi hade flera när jag var testförare, bla en gashybrid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men den "vanliga" motorn är ganska tråkig Mvh har en golf med något större motor som är rolig att köra!Det är en bra bil Och beroende på motor och förare kan de gå rätt snabbt Vi hade flera när jag var testförare, bla en gashybrid
Jag vet faktiskt inte varför jag har på ignorera så det kan jag ta bort. Kanske har blivit av misstag nån gångOj, vill du skylta så med vem du har på ignore? Kanske är allmän kunskap men känns inte helt schysst för mig.
Känner igen det där när två inlägg som inte hör ihop kopplas samman i hjärnan. Det kan bli riktigt kul.
Hehe mycket bra!Det är en bra bil Och beroende på motor och förare kan de gå rätt snabbt Vi hade flera när jag var testförare, bla en gashybrid
Den motorn har jag ocksåHehe mycket bra!
Bensin, denna.
Vi har den liiiite vassare motorn på 150hk, och åtminstone en vass förare
Får se vad det blir av mig sen
Har en stihl trimmer model röjsåg på jobbet .Blev förvånad vad mycket bättre den var än en bensintrimmer . Kan köra mycket saktare med den så jag inte skadar staketet ändå är det rejält med kraft .Tänkte att allt med batteri var leksaker men ändrade uppfattningHar invigt nya motorsågen, den är supersmidig (en batteridriven Husqvarna) Jag kan verkligen rekommendera den om en vill ha en liten och smidig såg för husbehov
BeklagarJag har sagt farväl till min hjärtehäst. Känns som slutet på ett kapitel. Alldeles för kort. Men ingenting varar för evigt, det är väl det hemska och det vackra med livet.
Beklagar förlusten.Jag har sagt farväl till min hjärtehäst. Känns som slutet på ett kapitel. Alldeles för kort. Men ingenting varar för evigt, det är väl det hemska och det vackra med livet.
Beklagar, det är så brutalt att säga adjö.Jag har sagt farväl till min hjärtehäst. Känns som slutet på ett kapitel. Alldeles för kort. Men ingenting varar för evigt, det är väl det hemska och det vackra med livet.
Så sorgligt! Beklagar.Jag har sagt farväl till min hjärtehäst. Känns som slutet på ett kapitel. Alldeles för kort. Men ingenting varar för evigt, det är väl det hemska och det vackra med livet.