Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fågelsång är trevligt.
Men nu har jag nån tjatig variant i dungen vid tomten. Ett ständigt kvittkvitt, utan uppehåll. Dygnet runt verkar det som. Börjar bli irriterad.
Vilket känns sjukt. Hur kan man bli irriterad för att någon intill låter.
Vad kul! Bara att gratulera!Budgivningen på mitt hus är helt vansinnig
Undrar när dom tänker stoppa!?!
Är det Solna?Har en läkartid imorgon klockan 8 på Karolinska. Aldrig varit där och får lite panik att jag inte ska hitta, som vanligt. Och när jag är stressad är det lilla lokalsinne jag har försvunnet. De sa, hoppa av vid Karolinska, men det finns två (tre?) stationer som heter Karolinska.
Är det Solna?
Här är deras områdeskarta. Fick du veta någon adress och bokstav?
https://www.locum.se/globalassets/g...rsiktskarta_solna_trivialnamnhusnr_240424.pdf
Det är väl huvudentrén och där inne brukar det vara tydligt skyltat.Eugeniavägen 3. De öppnar klockan åtta och det är tiden jag har. Så för att vara på den säkra sidan kommer jag vara där tidigt. Förhoppningsvis behöver jag inte sitta utanför dörren och vänta på att de låser upp.
Det är väl huvudentrén och där inne brukar det vara tydligt skyltat.
Och busshållplatsen är karolinska eugeniavägen.
Jag brukar alltid komma typ en halvtimme innan även när jag vet exakt vart jag ska
Fågelsång är trevligt.
Men nu har jag nån tjatig variant i dungen vid tomten. Ett ständigt kvittkvitt, utan uppehåll. Dygnet runt verkar det som. Börjar bli irriterad.
Vilket känns sjukt. Hur kan man bli irriterad för att någon intill låter.
Tjänst innefattande mentorskap kan som du vet vara riktigt tufft.Sitter med beställningar. Tror att jag ska lägga beställningsstopp några veckor i sommar så att jag kan få pausa helt från måsten. (Nå, när jag väl kommit ifatt med dessa! ) Kul med stort intresse, men jobbigt att känna att jag inte räcker till.
Fick fråga om utökad tjänst på jobbet också. Går ner till mina vanliga 60% igen i höst, men har nu fått frågan om jag vill bli mentor. Det skulle ge en ganska ordentlig procentökning vilket ger trygghet iom högre inkomst. Å andra sidan innebär det mer ansvar, som jag innan sagt att jag absolut inte vill ha och jag har sett fram emot en lugnare höst.
Decisions, decisions… Blörk!