Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trots en faktiskt ovanligt blöt månad är sniglarna mycket färre än för två tre år sedanVarit på snigeljakt. Har haft ett fåtal tidigare år men nu verkar dom ha spridit sig rejält
Varit på snigeljakt. Har haft ett fåtal tidigare år men nu verkar dom ha spridit sig rejält
Har en envis huvudvärk som har suttit i hela dagen. Illamående ovanpå det. Har shoppat lite i dag- lämnade tillbaka hörlurarna som inte passade min smak och fick pengarna tillbaka, köpte en vattenkittel till mitt spritkök, två hållare till vattenflaskor, en termos, en kompass och en matlåda med mugg, bestick, durkslag, kryddburk osv samt även en flaska till t-spriten. Ett knivset jag spanat in tidigare fick följa med hem från Cervera, och så lite mat.
Påmint dottern om att skicka mitt tält, väska och sovsäckar....
Hämtat in väskan med tält och sovsäckar jag har i förrådet igen och först råkade jag slå mig själv i nyllet med spritköket så glasögonen nu är alldeles sneda och jag blev rejält öm osv och sedan trillade väskan av från ryggen för att axelbanden inte sitter i som de ska. Sedan hittade jag inte sladden till powerbanken och inte heller mitt bestickset man har när man kampar... Bra start, tur jag inte kommit i väg!
Däremot lyckades jag få fram lådan med hundsaker och hittade väskan till spionen, men när jag gick igenom lite av de andra sparade sakerna slängde jag faktiskt en del därifrån. Hade hoppats att där skulle vara lite att sälja, men inte mycket. En del sparade jag för framtida behov, men inte mycket blev kvar där heller. Skönt med rensning.
Åt en äcklig potatissallad med vinägrett och alldeles för stark korv jag fick i Smakbox i lördags.
Jag kanske ska slå upp tältet i köket och gå och lägga mig där och sura
Chorizo, vi hade kunnat bytaVilken smak på korv fick du? Vi fick vanlig grillkorv
Jag läste att du skulle sälja din chefJag har kommit in på en riktigt kul utbildning. Idag ska jag sälja in till min chef att jag ska få göra utbildningen på arbetstid.
Hon är inte till salu. Jag har en bra chef som jag trivs med.Jag läste att du skulle sälja din chef