Kycklingbiffar med potatis. Sedan promenad. Nu tänker jag hoppa i badkaret (nja, kanske inte hoppa !) och sedan dra på mig ett gammalt nattlinne och krypa upp i soffhörnet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan alltid äta upp den märkte jag när jag kollade hur de såg ut. (Hade heller ingen aning om vad det är för växt)Han sa direkt. Vi har fu(nk)ia (trodde man kanske uttalade det så) och pekade på funkiorna.
Går det att ha den ute? Trodde att det var för mkt pollen.Starkt dags att natta barn. Har plockat in soltorkad tvätt från torkvindan och bäddat rent i sängarna. Jösses vad gott det luktar om tvätt som fått torka ute.
Ikväll blir det antingen Masked Singer eller serie - eller båda. Vi får se. Måste iaf ut och vattna odlingar och blommor först innan de dukar under av värmen.
Gratulerar med dagen påstod min mammaSom vanligt ett halvt kaos när barnet kommer, vi har ätit glass, varit ute, ätit tacos, lekt lite, varit osams och sen ringt min norska vän och gratulerat på 17 maj
Vi har alla haft roligt åt min flagga jag köpte på Tradera, som var orimligt mycket större än jag trodde, men ska det va så ska det va!
Visa bifogad fil 145540
Var inte ledsen, du har gassande sol på dim balkong och då trivs inte fuchsia ändå. Funkian är jättefint och den kommer trivas på din balkongNä, slängde den när jag planterat, så det är bara att bita i det sura äpplet
Det blev bara en, tack och lov, men desto mer sockerpepsiOh var rädd om hjärtat
Det blev bara en, tack och lov, men desto mer sockerpepsi
Förhoppningsvis får jag sova mer inatt när jag är tillbaka i min egen säng (bäddsoffa). Stort tack för omtankenLåter iaf som en bättre idé
Förhoppningsvis får jag sova mer inatt när jag är tillbaka i min egen säng (bäddsoffa). Stort tack för omtanken
Ja, så är detGratulerar med dagen påstod min mamma
Här går det fint!Går det att ha den ute? Trodde att det var för mkt pollen.