Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland är det surt med semestertjänst, vi har sista obligatoriska arbetsdagen 17 juni men jag kommer att jobba fram till midsommar veckan. Men fördelarna överväger enormt!Skönt! Vi går hem den 14/6, men jag är ju ledig onsdagar så blir lite färre arbetsdagar därav.
Jag är vansinnigt med att vara ledig alla lov tillsammans med sonen, men blir ju nyfiken på vilka fördelar du ser med semestertjänst istället för ferietjänst?Ibland är det surt med semestertjänst, vi har sista obligatoriska arbetsdagen 17 juni men jag kommer att jobba fram till midsommar veckan. Men fördelarna överväger enormt!
En jag kan se är att vi kan ansöka om semester när vi vill.Jag är vansinnigt med att vara ledig alla lov tillsammans med sonen, men blir ju nyfiken på vilka fördelar du ser med semestertjänst istället för ferietjänst?
Att min arbetstid blir synlig på ett helt annat sätt, vi sätter upp på flex det vi jobbar utöver 40h i veckan, alla extra kvällsgrejer osv. Så jag är oftast ledig alla lov på flextid eller jobbar en del men hemifrån. Vår arbetstid är 8-17 med en timmes lunch. Men kommer jag halv åtta och tar bara en halvtimmes lunch så är det en extra flextimme på kontot.Jag är vansinnigt med att vara ledig alla lov tillsammans med sonen, men blir ju nyfiken på vilka fördelar du ser med semestertjänst istället för ferietjänst?
Jag gillar också att ha ferietjänst . Den enda nackdelen jag kan se är väl att behöva ta tjänstledigt om jag skulle behöva ta någon ledig dag, men det händer väldigt sällan så jag ser inte det som ett jätteproblem.Jag är vansinnigt med att vara ledig alla lov tillsammans med sonen, men blir ju nyfiken på vilka fördelar du ser med semestertjänst istället för ferietjänst?
Jag gillar fuxar. Och fuchs-iorIdag ska jag plantera resten av min balkong. Är lite sur eftersom jag tydligen köpt en funkia och inte en fuschia. Killen på Blomsterlandet påstod att det var en fuschia, men det är det inte. Och ja, jag får skylla mig själv när jag är så okunnig (och inte kunde uttala fuschia korrekt). Är lite gröna blad bara. Men tja, det får vara som det är.
Jag älskar din beskrivning av demJag gillar fuxar. Och fuchs-ior
(alltså fuschsior - vilka ljuvliga halvt oanständiga blommor det finns, med massor av underkjolar )
Visa bifogad fil 145572
Det är nog mest för att skilja ut djuret från resten med samma namn? Lättare att hitta i resultatlistor t.ex.?Funderar lite på hur ett namn kan bli ovanligt utifrån en annan stavning tex Mhy, Cazpher, Chim, Jaxon osv? För mig är det inga ovanliga namn bara annorlunda stavningar
Nej, det är olika ämnenJag glömde att ta ut mer Alvedon
Skit också.
Räknas treo som Alvedon eller ipren?
Har såna brus hemma.
Jag vet men kan jag ta treo ihop med arcoxiaNej, det är olika ämnen
Utomhus? Du är tokig.Jag har badat för första gången i år!
Jag kunde nästan andas när jag var i vattnet. Nästan.