Japp! Är så varmt i luften så det var hyfsat skönt att svalka sig.Utomhus? Du är tokig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Är så varmt i luften så det var hyfsat skönt att svalka sig.Utomhus? Du är tokig.
Det är nog mest för att skilja ut djuret från resten med samma namn? Lättare att hitta i resultatlistor t.ex.?
Jag vet inte hur blåsig ni har det hos er, men hos grannen så står deras ute året runt. Inte så nyttigt för tyget dock, bästa är om man tar ner det på vintern.Sitter på svärmors altan och njuter av vädret. Vi är här på besök över dagen. Just nu är svärmor ute på annat så vi är själva för tillfället.
Klurar på hur man kan fixa ett tak till vår altan. Utan att det blir alldeles för dyrt. Vi kan inte bygga själva, dels pga ohändighet hos oss båda och dels pga värk (och min man är väldigt höjdrädd).
En paviljong kanske? Finns ju på typ Jula. Kanske vore nåt. Eller blåser de sönder tro?
Det är rätt skyddat på baksidan, så det borde gå. Kanske värt att försöka ändå. Ska bara hitta en med lagom mått för vår lilla uteplatsJag vet inte hur blåsig ni har det hos er, men hos grannen så står deras ute året runt. Inte så nyttigt för tyget dock, bästa är om man tar ner det på vintern.
Jag gillar fuxar. Och fuchs-ior
(alltså fuschsior - vilka ljuvliga halvt oanständiga blommor det finns, med massor av underkjolar )
Visa bifogad fil 145572
NejJag vet men kan jag ta treo ihop med arcoxia
Sitter på svärmors altan och njuter av vädret. Vi är här på besök över dagen. Just nu är svärmor ute på annat så vi är själva för tillfället.
Klurar på hur man kan fixa ett tak till vår altan. Utan att det blir alldeles för dyrt. Vi kan inte bygga själva, dels pga ohändighet hos oss båda och dels pga värk (och min man är väldigt höjdrädd).
En paviljong kanske? Finns ju på typ Jula. Kanske vore nåt. Eller blåser de sönder tro?
Japp! Är så varmt i luften så det var hyfsat skönt att svalka sig.
NejJag vet men kan jag ta treo ihop med arcoxia