Nejdå, nästa gång blir det rätt.Eh du pratar om en helidiot när det kommer till växter, ärligt, komplett ignorant helidiot.
Alla är nybörjare nån gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejdå, nästa gång blir det rätt.Eh du pratar om en helidiot när det kommer till växter, ärligt, komplett ignorant helidiot.
Usch sånt är så fruktansvärt jobbigt men ett beslut man måste ta som djurägare, vet hur jäkla ont det gör .Var precis i stallet. Inser att jag snart måste ta beslut om min kära älskade ponny.
Han ser dåligt, hör dåligt och nu börjar han få problem att tugga. Jag har sedan tidigare bestämt att om han får problem att äta tar jag bort honom. En häst som älskar mat ska inte behöva leva på gröt.
Men mitt hjärta går sönder av blotta tanken..
Förminska dig inte! Alla är vi bra på olika. Jag är ingen florist men jag har lärt mig alltmerEh du pratar om en helidiot när det kommer till växter, ärligt, komplett ignorant helidiot. Som inte hör bra och förlitar sig blint på Blomsterlandets personal.
Gud, hur ofta har inte jag bara nickat när någon har sagt något som jag inte hört och förstått, allt för att slippa säga "Va?" en gång till och så tittar de på en i väntan på svar som om man är en idiotEh du pratar om en helidiot när det kommer till växter, ärligt, komplett ignorant helidiot. Som inte hör bra och förlitar sig blint på Blomsterlandets personal.
Gud, hur ofta har inte jag bara nickat när någon har sagt något som jag inte hört och förstått, allt för att slippa säga "Va?" en gång till och så tittar de på en i väntan på svar som om man är en idiot
Du får öva på att säga fuxia.Han sa direkt. Vi har fu(nk)ia (trodde man kanske uttalade det så) och pekade på funkiorna.
Ja, det är hemskt. Men jag tänker att han är ändå 29 år och har haft ett jättebra liv.Usch sånt är så fruktansvärt jobbigt men ett beslut man måste ta som djurägare, vet hur jäkla ont det gör .
Ja, det är hemskt. Men jag tänker att han är ändå 29 år och har haft ett jättebra liv.
Jag tror det blir vår sista sommar..