Jag älskar Mionetto, den alkoholfria är riktigt god den med och fins i hel- och halvflaskaJag är helt lost, någon som har tips på bra bubbel? Alkoholfritt då ju.
Jag har ingen koll på varken med eller utan alkohol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar Mionetto, den alkoholfria är riktigt god den med och fins i hel- och halvflaskaJag är helt lost, någon som har tips på bra bubbel? Alkoholfritt då ju.
Jag har ingen koll på varken med eller utan alkohol
Tack för tipset! Ska kolla efter denJag älskar Mionetto, den alkoholfria är riktigt god den med och fins i hel- och halvflaska
Tänkte göra klart veden ikväll men det började regna så Leo och jag städade huset istället .
Börjar äntligen bli mig själv sedan tanten drog till Thailand .Vad mycket man hinner då hon inte är hemma .Rätt skönt att vakna skaplig utvilad
Här kan man köpa den både på systemet och KvantumTack för tipset! Ska kolla efter den
Välkommen tillbakaTänkte göra klart veden ikväll men det började regna så Leo och jag städade huset istället .
Börjar äntligen bli mig själv sedan tanten drog till Thailand .Vad mycket man hinner då hon inte är hemma .Rätt skönt att vakna skaplig utvilad
Kanske kan någon annan åka dit med katten?Vad fan, veterinären ringde och behövde ändra vår återbesökstid. Det blev nästa fredag och det är en riktigt opassande dag egentligen för mig. Jag har redan varit borta två gånger från jobbet för katten denna månaden och nästa fredag är det panik och skitmycket att göra på jobbet.
Faktiskt besviken.
Mamma skulle kunna men jag vill vara med iom att jag har frågor osv. Dessutom vet jag inte om mamma får in katten i buren... och hon orkar definitivt inte bära henne hela vägen.Kanske kan någon annan åka dit med katten?
Nosecco tycker jag är god.Tack för tipset! Ska kolla efter den
Jag kan lägga till "Uterätta skor"Har läst fel på tråden "Uterätt för kor" två gånger på tio minuter. Först blev det "Efterrätt för kor", och sen blev det "Utsatt för kor"
Ska nu packa upp min sprillans handdammsugare jag ska ha på jobbet