Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir en lång dag i köket..

20240529_085359.jpg


Har inte ens kört igång ugnen än 🥴
 
Vad fan, veterinären ringde och behövde ändra vår återbesökstid. Det blev nästa fredag och det är en riktigt opassande dag egentligen för mig. Jag har redan varit borta två gånger från jobbet för katten denna månaden och nästa fredag är det panik och skitmycket att göra på jobbet.
Faktiskt besviken. :meh:
 
Ringde Clas Ohlson och de avbeställde ordern så behöver inte tomta iväg. Kom just på att jag borde tagit prover på vc men det får bli imorgon. Vet att det är något jag glömt, men glömt vad det är.
 
Har hittills överlevt dagen. Efter ett gäng värktabletter kan jag dessutom sitta ner istället för att hela tiden gå omkring. Ganska rimligt :rofl:
En del kollegor frågade om jag inte skulle gå hem. Jag lät meddela att jag mår precis likadant hemma och dessutom smittar det inte. (Har också konstaterat att hade det varit en intagen så hade den försökt kräva en ambulanshelikopter eller så :rofl: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
53 54 55
Svar
1 087
· Visningar
30 685
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 611
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp